مظاهری: سکوت من از داوری به خاطر رضایت نیست/ تیم‌تر از پرسپولیس بودیم و بردیم

دروازه‌بان ذوب‌آهن گفت: سکوت من درباره عملکرد داور بازی امروز از رضایت نیست اما حرف بزنم محرومم می‌کنند. به گزارش مازنداسپرت،رشید مظاهری دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن درباره برد این تیم مقابل پرسپولیس گفت:‌خدا را شکر می‌کنم که برنده شدیم ما بازی سختی مقابل تیم خوب پرسپولیس داشتیم و توانستیم این تیم را شکست دهیم و فکر […]

خبرگزاری فارس: مظاهری: سکوت من از داوری به خاطر رضایت نیست/ تیم‌تر از پرسپولیس بودیم و بردیم

دروازه‌بان ذوب‌آهن گفت: سکوت من درباره عملکرد داور بازی امروز از رضایت نیست اما حرف بزنم محرومم می‌کنند.

به گزارش مازنداسپرت،رشید مظاهری دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن درباره برد این تیم مقابل پرسپولیس گفت:‌خدا را شکر می‌کنم که برنده شدیم ما بازی سختی مقابل تیم خوب پرسپولیس داشتیم و توانستیم این تیم را شکست دهیم و فکر می‌کنم رکورد آنها را شکستیم ما نسبت به پرسپولیس تیم‌تر بودیم و مزد زحماتمان را گرفتیم.

وی درباره توپی که در نیمه اول به اعتقاد برخی‌ها درون دوازه‌بان ذوب‌آهن قرار گرفته بود، اظهار داشت: آن توپ در حال خوردن به تیر دروازه بود و من خواستم توپ به تیر برخورد نکند و با دست آن را برگرداندم اما فکر می‌کنم حدود یک متر با خط دروازه فاصله داشت.

مظاهری در پاسخ به این سوال که کدام بازی برای او سخت‌ترین بازی تا اینجای لیگ بوده، تصریح کرد: فکر می‌کنم بازی با سیاه‌جامگان و امروز مقابل پرسپولیس سخت‌ترین بازی ما بود.

دروازه‌بان ذوب‌آهن در خصوص اینکه این تیم می‌تواند قهرمان شود، افزود: ما قدم به قدم جلو می‌رویم و باید ببینیم در ادامه چه می‌شود.

مظاهری در خصوص وضعیت ذوب‌آهن در لیگ فهرمانان آسیا هم خاطر نشان کرد: نمی‌دانم وضعیت ما چییست اما تا جایی که شنیدم فکر می‌کنم ما سخت‌ترین گروه غرب آسیا را داریم و باید محکم کار کنیم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن درباره داوری این بازی هم گفت:‌ درباره داوری حرف نمی‌زنم حقیقتاً‌ سکوتم از رضایت نیست اما حرفی هم نمی‌زنم چون اگر حرف بزنم شاید محروم شوم./فارس