مرادی ذوب آهن را صاحب مدال طلا کرد

سهراب مرادی ستاره وزنه برداری ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو با درخشش در رقابت‌های جام باشگاهی آسیا در دوحه، باشگاه ذوب آهن را طلایی کرد.  به گزارش مازنداسپرت،روز سوم و پایانی رقابت‌های وزنه‌برداری جام باشگاهی آسیا و قطر کاپ در دسته ۹۴ کیلوگرم با رقابت ۱۴ وزنه بردار از ایران، قزاقستان، ازبکستان، عربستان، افغانستان، سوریه، […]

خبرگزاری فارس: مرادی ذوب آهن را صاحب مدال طلا کرد

سهراب مرادی ستاره وزنه برداری ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو با درخشش در رقابت‌های جام باشگاهی آسیا در دوحه، باشگاه ذوب آهن را طلایی کرد.

 به گزارش مازنداسپرت،روز سوم و پایانی رقابت‌های وزنه‌برداری جام باشگاهی آسیا و قطر کاپ در دسته ۹۴ کیلوگرم با رقابت ۱۴ وزنه بردار از ایران، قزاقستان، ازبکستان، عربستان، افغانستان، سوریه، قطر و اوگاندا در هتل اینترکونتینتال شهر دوحه برگزار شد.

سهراب مرادی دارنده مدال طلای بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو در قطر کاپ و جام باشگاه‌های آسیا توانست در حرکت یکضرب کیلوگرم، در حرکت دوضرب کیلوگرم را به ثبت برساند و با مجموع کیلوگرم در جایگاه نخست جام باشگاه‌های آسیا و قطر کاپ بایستد.

عملکرد وزنه برداران کشورمان در حرکت یکضرب:

سهراب مرادی، وزنه های ۱۶۲ و ۱۶۶ کیلوگرمی را به راحتی بالای سر برد و در حرکت سوم خود وزنه ۱۷۲ کیلویی را نتوانست مهار کند ولی با۱۶۶ کیلو، در صدر دسته ۹۴ کیلوگرم ایستاد.

سید ایوب موسوی، هم دو مرتبه وزنه های ۱۵۵ کیلو و ۱۶۲ کیلوگرمی را مهار کرد و در سومین مرتبه در حرکت یکضرب در به ثبت رساندن وزنه ۱۶۶ کیلویی ناموفق بود و صاحب گردن آویز نقره شد.

رضا دهدار، ابتدا وزنه ۱۵۴ کیلویی را به نام خود ثبت کرد.در مرتبه دوم وزنه ۱۶۰ کیلو را انداخت ولی در مرتبه سوم وزنه ۱۶۱ کیلوگرمی را بالای سر برد و به مدال برنز دست یافت.

رضا حقوقی، وزنه های ۱۵۵ و ۱۶۰ را مهار کرد ولی در مرتبه سوم موفقیتی برای مهار وزنه ۱۶۳ کیلویی نداشت تا در رتبه پنجم شد.
ارگاشف از ازبکستان با ۱۶۰ کیلوگرم به مقام چهارم رسید.

عملکرد وزنه برداران کشورمان در حرکت دوضرب و مجموع:

سهراب، در حرکت دوضرب به ترتیب وزنه های ۲۰۳، ۲۰۹ و ۲۱۶ کیلویی را مهار کرد و با مجموع ۳۸۲ کیلوگرم به سه مدال طلا دست یافت. 

ایوب، ابتدا وزنه ۱۹۰ کیلویی را مهار کرد. وزنه ۲۰۱ کیلویی را انداخت و وزنه ۲۰۷ را به نام خود ثبت کرد تا با مجموع ۳۶۹ کیلوگرم به سه مدال نقره برسد.

رضا، هر سه حرکت خود را در دوضرب بالای سر برد. وی وزنه های ۱۹۰، ۲۰۰ و ۲۰۶ کیلوگرم را مهار کرد تا با مجموع ۳۶۷ کیلوگرم به سه مدال برنز دست یابد.

امیر نیز با ثبت وزنه ۲۰۸ کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع ۳۶۲ کیلوگرم در رتبه چهارم قرار گرفت.

حاشیه های رقابت دسته ۹۴ کیلوگرم: 

*  داود باقری نایب رییس فدراسیون وزنه برداری، محمدعلی سبحانی سفیر جدید سفارت ایران در قطر به همراه حسن شمس و محمد باقری در این مسابقه حاضر شدند و از نزدیک رقابت دسته ۹۴ کیلوگرم را تماشا کردند./فارس