آذری: به دنبال برگزاری بازی شرافتمندانه با پرسپولیس هستیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن هرگونه مصاحبه در خصوص مشکلات و اختلافات مالی با باشگاه پرسپولیس، در آستانه دیدار با این تیم را تکذیب کرد. به گزارش مازند اسپرت؛ سعید آذری در گفتگو با سایت باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: ما همانند بازی های گذشته، به دنبال برگزاری دیداری جوانمردانه و شرافتمندانه و به دور از حاشیه […]

خبرگزاری فارس: آذری: به دنبال برگزاری بازی شرافتمندانه با پرسپولیس هستیم

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن هرگونه مصاحبه در خصوص مشکلات و اختلافات مالی با باشگاه پرسپولیس، در آستانه دیدار با این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش مازند اسپرت؛ سعید آذری در گفتگو با سایت باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: ما همانند بازی های گذشته، به دنبال برگزاری دیداری جوانمردانه و شرافتمندانه و به دور از حاشیه بوده و خواهیم بود و هر گونه مشکلات و اختلافات  مالی مربوط به گذشته بوده و این موارد از مجرای حقوقی خود در حال پیگیری است و باشگاه ذوب آهن در آستانه این دیدار قصد دامن زدن به آن ها را ندارد. 

وی افزود: متاسفانه برخی از رسانه ها در آستانه این دیدار حساس به دنبال جو سازی هستند، اما ما در مجموعه باشگاه ذوب آهن اسیر این حاشیه ها نخواهیم شد و معتقدیم که دیدار ذوب آهن و پرسپولیس باید در شرایط روحی کاملا متعادلی برگزار گردد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطر نشان کرد: امیدواریم مجموعه باشگاه پرسپولیس نیز با پیگیری به مطالبات باشگاه ذوب آهن پاسخ دهد تا این موضوع دست مایه حاشیه سازی رسانه ها نگردد./فارس