صبا کمبود بازیکن دارد/ بازیکنان کم‌کاری نکردند

مرتضی کاشی:   اصفهان – مربی تیم فوتبال صبای قم گفت:باید قبول کرد که تیم صبای قم در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه است و این مسئله باعث مشکلاتی شده است. به گزارش مازند اسپرت؛  مرتضی کاشی عصر امروز در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر […]

 
اصفهان – مربی تیم فوتبال صبای قم گفت:باید قبول کرد که تیم صبای قم در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه است و این مسئله باعث مشکلاتی شده است.

به گزارش مازند اسپرت؛  مرتضی کاشی عصر امروز در نشست خبری پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: باید بگویم که ما می‌توانستیم در این مسابقه به پیروزی برسیم اما بالاخره به خاطر برخی مشکلات و البته عملکرد خوب سپاهان، نتوانستیم پیروزی را ازآن خود کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره کم‌کاری بازیکنان صبا در این مسابقه ادامه داد: بحث کم‌کاری وجود ندارد اما صبا بر اساس داشته‌های خود بازی می‌کند و باید قبول کرد که ما در برخی پست‌های خود، با کمبود بازیکن مواجه هستیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه برخی چیزها از عهده مربیان خارج است، گفت: ما همه تلاش خود را برای پیروزی مقابل سپاهان به کار گرفتیم و تیم سپاهان را آنالیز کرده بودیم اما نبود چند بازیکن در خط دفاعی، عملکرد ما را در این مسابقه تحت تأثیر قرار داد.

وی با بیان اینکه سپاهان در مجموعه خود هزینه‌های سنگینی برای بازیکنان مد نظر ویسی انجام داده، خاطرنشان کرد: با این حال، صبای قم از همه نظر مشکل و کمبود دارد و دست تیم ما بسیار خالی است.

کاشی پیرامون اینکه آیا مدیران صبا همچنان از کادر فنی تیم حمایت می‌کنند یا خیر، گفت: مدیران باشگاه پای کادر فنی تیم ایستاده‌اند اما باید دید در ادامه چه اتفاقاتی صورت می‌گیرد و اگر این کمبودها ادامه داشته باشد، در نیم‌فصل دوم به مشکل بر می‌خوریم.

وی اضافه کرد: بازیکنان مد نظر کادر فنی باید از سوی صمد مرفاوی اعلام شوند اما نباید فراموش کرد که به فکر جذب بازیکنان مد نظر خود در این زمینه هستیم./مهر