امپولی به دنبال جذب باربوسا

باشگاه امپولی ایتالیا در اندیشه جذب ستاره نیمکت نشین اینتر است. به گزارش مازنداسپرت ؛ بنا به گزارش رسانه‌های ایتالیا، باشگاه امپولی به دنبال جذب گابرئیل باربوسا، مهاجم برزیلی اینتر میلان است. کارلی، مدیر ورزشی باشگاه امپولی در مصاحبه با روزنامه توتو اسپورت گفت: در شرایط کنونی جذب قرضی باربوسا از اینتر کار سختی است اما […]

خبرگزاری فارس: امپولی به دنبال جذب باربوسا

باشگاه امپولی ایتالیا در اندیشه جذب ستاره نیمکت نشین اینتر است.

به گزارش مازنداسپرت ؛ بنا به گزارش رسانه‌های ایتالیا، باشگاه امپولی به دنبال جذب گابرئیل باربوسا، مهاجم برزیلی اینتر میلان است.

کارلی، مدیر ورزشی باشگاه امپولی در مصاحبه با روزنامه توتو اسپورت گفت: در شرایط کنونی جذب قرضی باربوسا از اینتر کار سختی است اما در آینده این امکان خواهد داشت.

وی افزود: اگر باربوسا به امپولی بیاید عالی می‌شود. چه بسا این انتقال به همراه کوندوگبیا باشد خیلی بهتر خواهد شد. هنوز صحبتی با باشگاه اینتر درباره این انتقال نشده است ولی با توجه به ارتباط خوب من با مدیر باشگاه باشگاه اینتر این انتقال سخت نخواهد بود.

گابی گول از زمان پیوستن به اینتر در این فصل فرصت بازی کمی داشت و تنها ۱۶ دقیقه برای نراتزوری بازی کرده است و این امر باعث شده است تا ستاره برزیلی در اندیشه جدایی باشد./فارس