فریبا: حق خرمگاه نیست بیش از یک جلسه محروم شود/ امیدوارم بدشانسی دست از سر ما بردارد

ورزش > لیگ برتر – روزنامه خبرورزشی نوشت: بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال معتقد است این تیم می‌تواند با حمایت هوادارانش در ورزشگاه آزادی، مقابل تراکتورسازی به برتری برسد.  به گزارش مازنداسپرت ؛ با فریبا در مورد شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات پاسخ داد. مثل اینکه رفته‌رفته به کورس قهرمانی […]

ورزش > لیگ برتر – روزنامه خبرورزشی نوشت: بهتاش فریبا مدیر فنی استقلال معتقد است این تیم می‌تواند با حمایت هوادارانش در ورزشگاه آزادی، مقابل تراکتورسازی به برتری برسد.

 به گزارش مازنداسپرت ؛

با فریبا در مورد شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر صحبت کردیم که او به سؤالات پاسخ داد.

مثل اینکه رفته‌رفته به کورس قهرمانی نزدیک می‌شوید
هنوز بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی ‌مانده و با احتساب این بازی‌ها نمی‌توان گفت کدام تیم‌ها مدعیان جدی هستند. شما باید بحث نیم‌فصل دوم را جدا کنید چون در نیم‌فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت می‌شود. طبیعی است بعضی از تیم‌ها تلاش می‌کنند در مسیر قهرمانی قرار بگیرند و تیم ما هم چنین هدفی دارد.

به نظر می‌رسد استقلال با مشکل از دست دادن موقعیت‌های گلزنی مواجه است
امیدوارم بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد. ما در همین بازی با صبا می‌توانستیم در نیمه اول چهار بر صفر از زمین بیرون بیاییم. باز هم خدا را شکر که کاوه رضایی گل زد تا طلسم چند هفته‌ای او شکسته شود.

در مورد طلسم شدن مهدی طارمی در تیم رقیب چه صحبتی دارید؟
در چند بازی دیده‌ام او فرصت‌های گلزنی را از دست داده است. نمی‌توان گفت طارمی افت کرده و همین که در موقعیت گل قرار می‌گیرد، بسیار مهم است. شما دیدید کاوه رضایی در بازی با صبا در حالی که هشت متر از مدافع حریف عقب بود، چگونه استارت زد و خودش را در موقعیت گل قرار داد. زدن ضربات نهایی به ‌نوعی آخرین مرحله محسوب می‌شود که باید فقط تمرین چهارچوب انجام داد. ما هم این تمرین را گذاشته‌ایم تا مشکلات برطرف شود.

در مورد بازی حساس با تراکتورسازی چه صحبتی دارید؟
تراکتور هم بازیکنان خوبی دارد و هم یک مربی خوب که پرافتخارترین مربی لیگ محسوب می‌شود. تراکتور فوتبال بازی می‌کند و ما این را دوست داریم. این موضوع باعث می‌شود استقلال هم فوتبال دلخواه خودش را انجام بدهد و برای ما موقعیت گل ایجاد می‌شود. تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند، واقعاً کار تیم مقابل را سخت می‌کنند.

تقابل منصوریان و قلعه‌نویی حساسیت بازی را اضافه نمی‌کند؟
مربیان دو تیم در گذشته هم مقابل هم بازی کرده‌اند، هرچند منصوریان اولین سالی است که در استقلال مربیگری می‌کند و شاید همین موضوع کمی حساسیت‌ها را بیشتر کند البته این چیزها دیگر در فوتبال حرفه‌ای معنی ندارد و این را هم باید بگویم که قلعه‌نویی برای استقلال زحمات زیادی کشیده است.

آیا شناخت قلعه‌نویی از استقلال کار شما را سخت نمی‌کند؟
او کاملاً استقلال را می‌شناسد و با تعدادی از این بازیکنان کار کرده است. شناخت او از استقلال کار ما را سخت می‌کند ولی ما هم می‌دانیم آن‌ها با چه شیوه‌ای بازی می‌کنند.

در مورد محرومیت خرمگاه چه صحبتی دارید؟
فقط این را می‌گویم حق خرمگاه این نیست که بیش از یک جلسه محروم شود. این یک جلسه هم فقط بابت اخراج او مقابل صبا بود./خبر آنلاین