گوچی در بین ستاره‌های هلند +عکس

با بسته شدن پرونده هفته پانزدهم لیگ اردیویسه مسئولان برگزاری این رقابت ها تیم منتخب هفته را انتخاب و معرفی کردند. به گزارش مازند اسپرت؛ همان طور که پیش بینی می شد درخشش دور از انتظار رضا قوچان نژاد در جدال با ایگلز که با دو گل این مهاجم ایرانی و برد ۳-۱ هیرنفین توام شد […]

با بسته شدن پرونده هفته پانزدهم لیگ اردیویسه مسئولان برگزاری این رقابت ها تیم منتخب هفته را انتخاب و معرفی کردند.

به گزارش مازند اسپرت؛ همان طور که پیش بینی می شد درخشش دور از انتظار رضا قوچان نژاد در جدال با ایگلز که با دو گل این مهاجم ایرانی و برد ۳-۱ هیرنفین توام شد زمینه قرار گرفتن گوچی در مثلث تهاجمی تیم منتخب هفته را فراهم کرد تا قوچان نژاد برای اولین بار در این فصل طعم این موفقیت را بچشد.

روزنامه sportska چاپ آمستردام در گزارشی پیرامون حاشیه های هفته پانزدهم و اخبار و اتفاقات آن تیم منتخب هفته از دید کارشناسان فدراسیون فوتبال هلند را منتشر کرد که رضا قوچان نژاد در مثلث تهاجمی این تیم با کسب نمره خوب ۷٫۵ قرار گرفت تا روند موفقیت هایش با پیراهن هیرنفین ادامه پیدا کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که گوچی از دید ووته بال در بین پنج چهره برتر هفته هلند هم قرار گرفت که در نظرسنجی های صورت گرفته به عنوان سومین چهره انتخاب شد تا حسابی در صدر اخبار و اتفاقات اطراف اردوی هیرنفین قرار بگیرد.