مگر می توانیم بدون قرارداد باشیم/ کمک نمی کنید دردسر درست نکنید!

  سرمربی تیم هندبال هپکوی اراک با انتقاد از اینکه این روزها برای این تیم دردسر درست می کنند گفت: تیم ما تنها مشکل تامین بودجه مالی دارد، اگر کمک نمی کنید دردسر درست نکنید. به گزارش مازنداسپرت ؛ایرج رضایی به دنبال مسائل و مشکلات مالی تیم هپکوی اراک  گفت: تیم ما مشکلات مالی دارد […]

 

سرمربی تیم هندبال هپکوی اراک با انتقاد از اینکه این روزها برای این تیم دردسر درست می کنند گفت: تیم ما تنها مشکل تامین بودجه مالی دارد، اگر کمک نمی کنید دردسر درست نکنید.

به گزارش مازنداسپرت ؛ایرج رضایی به دنبال مسائل و مشکلات مالی تیم هپکوی اراک  گفت: تیم ما مشکلات مالی دارد اما برای حضور در لیگ باید قرارداد مالی داشته باشیم و مگر می توانیم بدون قرارداد در مسابقات حاضر باشیم؟ این طور نیست، تمام اعضای تیم با باشگاه قرارداد دارند.

وی افزود: ما تنها از لحاظ بودجه مشکل داریم تیم ما ۲۰ سال است که در مسابقات هندبال حاضر است. بودجه ما برای امسال مشخص نشده است و صحبت هایی که تا به امروز داشته ایم بر سر مسائل مالی بوده حتی تیم ما در سالن هپکو تمرین می کند و این باشگاه امکانات سخت افزاری خوبی را در اختیار تیم ما گذاشته است.

سرمربی تیم هندبال هپکو در پاسخ به این سوال که مبلغ قرارداد بازیکنان به چه نحوی در قرارداد آنها ذکر شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ قرارداد، بازیکنان در قراردادهای رسمی آنها لحاظ شده است و ممکن نیست بدون مبلغ قراردادی امضا شده باشد. ۹۰ درصد بازیکنان ما کارمند هپکو هستند و از این بابت حقوق دریافت می کنند تنها می ماند بحث مالی و قراردادشان بابت حضور در لیگ. اصلا شاید بازیکنان ما دوست دارند مجانی در این شرایط برای تیم شان بازی کنند و نیازی به این پول نداشته باشند.

وی با انتقاد از کسانی که این روزها برای این تیم حاشیه درست می کنند، گفت: برخی با صحبت های شان برای تیم ما مشکل درست می کنند، حتی رسانه ها نیز مرتبا دنبال این مساله هستند تیم ما تنها مشکل مالی دارد و بودجه آن برای فصل جدید تامین نشده است اگر کمک نمی کنی دردسر درست نکنید!

رضایی تاکید کرد: شرایط تیم ما خوب است و بازیکنان ما روز به روز بهتر می شوند. ما تنها نیاز به حمایت مالی داریم تیم ما با گذشت ۴ هفته از لیگ به هماهنگی خوبی رسیده و از لحاظ فنی بهتر شده ایم. ما برای تامین مسائل مالی از اداره تربیت بدنی و شهرداری اراک درخواست کمک مالی کرده ایم و شهرداری هم قول هایی برای همکاری داده است.

وی در پایان در مورد بازی های لیگ امسال نیز گفت: تیم های حاضر در لیگ برتر شرایط یکسانی دارند و وضعیت آنها نزدیک به هم است لیگ امسال به دلیل هم سطح بودن بازی تیم ها شاهد افت و خیز بسیاری خواهد بود و بازی ها به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست. هم سطح بودن تیم ها می تواند شگفتی های زیادی را در لیگ برتر امسال رقم بزند./مهر