درخشش شطرنج بازان مازنی در رقابت های قهرمانی آسیا

رقابت های شطرنج قهرمانی رده های سنی آسیا که در دو بخش پسران و دختران با حضور ۱۳ کشور در کره جنوبی برگزار شد ، ورزشکارانی مازندرانی تیم ملی خوش درخشیدند و نشان های رنگارنگ کسب کردند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ این مسابقات از دهم تا هجدهم ماه جاری در کره جنوبی برگزار […]

cheaaasرقابت های شطرنج قهرمانی رده های سنی آسیا که در دو بخش پسران و دختران با حضور ۱۳ کشور در کره جنوبی برگزار شد ، ورزشکارانی مازندرانی تیم ملی خوش درخشیدند و نشان های رنگارنگ کسب کردند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ این مسابقات از دهم تا هجدهم ماه جاری در کره جنوبی برگزار شد و کاروان شطرنج جمهوری اسلامی ایران با ۲۴ بازیکن در این مسابقات حضور داشت.

رییس هیات شطرنج استان مازندران روز چهارشنبه به ایرنا گفت : در این رقابت ها شش ورزشکار مازندرانی حضور داشتند و موفق شدند برای جمهوری اسلامی ایران افتخار کسب کنند.

محمد علی نژاد افزود : این مسابقات در سه بخش استاندارد ( فکری ) ، سریع ( رپید ) و برق آسا ( بلیتس ) برگزار شد که تیم ایران در هر سه بخش دارای نماینده بود.

وی سهم جمهوری اسلامی ایران از نشان های توزیع شده در این مسابقه را ۹ طلا ، ۴ نقره و و ۷ برنز اعلام کرد و افزود : از مجموع نشان های دریافت شده توسط ورزشکاران ایران شش طلا ، یک نقره و چهار برنز توسط مازندرانیهای بدست آمد.

وی ادامه داد : در مسابقه استاندارد تیم ایران چهار طلا ، دو نقره و یک برنز کسب کرد که آرین غلامی ، آناهیتا غلامی و علیرضا فیروزجاء از مازندران سه نشان طلا را کسب کردند.

وی گفت : در بخش سریع تیم ایران دو طلا ، یک نقره و سه برنز کسب کرد که علیراضا فیروزجاء طلا ، آرین غلامی نقره و آناهیتا غلامی و صدیقه کلانتری ورزشکاران مازندرانی برنز را کسب کردند.
وی افزود : در بخش برق آسا هم ایران دو طلا و دو برنز کسب کرد که سهم ورزشکاران استان مازندران دو طلا و دو برنز بود که توسط مطهره اسدی و مبینا علی نسب طلا و آرین غلامی و صدیقه کلانتری برنز کسب شد.