دخه‌آ با پرداخت ۶۰ میلیون یورو، منچستر را ترک می‌کند

دروازه‌بان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد با وجود داشتن قرارداد تا ۳ سال دیگر، می‌تواند با پرداخت رقمی قابل توجه به هر تیمی که مایل باشد، ملحق شود.   به گزارش مازنداسپرت، داوید دخه‌آ تا تابستان سال ۲۰۱۹ با یونایتد‌ها قرارداد رسمی دارد. براساس شرایطی که در قرارداد وی ذکر شده حتی امکان تمدید همکاری تا […]

خبرگزاری فارس: دخه‌آ با پرداخت ۶۰ میلیون یورو، منچستر را ترک می‌کند

دروازه‌بان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد با وجود داشتن قرارداد تا ۳ سال دیگر، می‌تواند با پرداخت رقمی قابل توجه به هر تیمی که مایل باشد، ملحق شود.

 

به گزارش مازنداسپرت، داوید دخه‌آ تا تابستان سال ۲۰۱۹ با یونایتد‌ها قرارداد رسمی دارد. براساس شرایطی که در قرارداد وی ذکر شده حتی امکان تمدید همکاری تا سال ۲۰۲۰ نیز هست. اما همین بازیکن ارزشمند مجاز خواهد بود در ازای رقمی سنگین، به تیمی دیگری ملحق شود.

مطبوعات امروز انگلیس به نقل از روزنامه مارکا گزارش کردند تبصره‌ای در قرارداد کنونی این گلر هست که به وی اجازه می‌دهد با پرداخت ۶۰ میلیون یورو، بازیکن آزاد شناخته شده و با تیم دیگری قرارداد امضا کند.

براساس این گزارشات احتمال دارد مقصد بعدی این دروازه‌بان ملی‌پوش رئال مادرید باشد که از سال‌ها قبل همواره خواهان وی بوده است./فارس