مویدی: عملکرد ضعیفم در مسابقات جهانی را جبران کردم/ استرس نگذاشت عملکرد بهتری داشته باشم

وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان گفت: در رقابت‌های قهرمانی آسیا خیلی بهتر از مسابقات جهانی ظاهر شدم و عملکرد ضعیفم در رقابت‌های جهانی را جبران کردم.   به گزارش مازنداسپرت، و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، محمد مویدی، وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در […]

خبرگزاری فارس: مویدی: عملکرد ضعیفم در مسابقات جهانی را جبران کردم/ استرس نگذاشت عملکرد بهتری داشته باشم

وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان گفت: در رقابت‌های قهرمانی آسیا خیلی بهتر از مسابقات جهانی ظاهر شدم و عملکرد ضعیفم در رقابت‌های جهانی را جبران کردم.

 

به گزارش مازنداسپرت، و به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، محمد مویدی، وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم تیم ملی نوجوانان کشورمان در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در این رقابت‌ها خیلی بهتر از مسابقات جهانی ظاهر شدم و عملکرد ضعیفم در رقابت‌های جهانی را جبران کردم. به طور حتم سطح پیکارهای جهانی بالاتراز قهرمانی آسیاست.

وی ادامه داد: در تمرینات وزنه‌های خیلی خوبی را به ثبت رسانده بودم، اما استرس نگذاشت تا عملکرد بهتری داشته باشم. در حرکت یکضرب کمی از حریفان عقب افتادم، اما در حرکت دوضرب و مجموع با تدابیر کادر فنی و ثبت وزنه‌های خوب به مدال طلا دست یافتم.

وزنه‌بردار مازنی تیم ملی نوجوانان افزود: از امید ناییج مربی سازنده استان مازندران که خودش در تیم ملی وزنه‌برداری بوده، تشکر می‌کنم که برای پیشرفتم زحمات زیادی کشید. همچنین از برخواه سرمربی تیم ملی نوجوانان برای اینکه کمک کرد تا در مسابقات آسیایی به مدال دست پیدا کنم بسیار سپاسگزارم.

مویدی خاطرنشان کرد: از فدراسیون وزنه‌برداری باید تشکر کنم که برای اعزام تیم ملی نوجوانان به مسابقات جهانی و آسیایی زحمات زیادی را کشید./فارس