عزام: کی‌روش به کسب یک امتیاز اکتفا نمی‌کند/سوریه باید گل اول را بزند تا ایران غافلگیر شود

بازیکن اسبق تیم‌ملی سوریه به بازیکنان کشورش هشدار داد که سرمربی تیم ملی ایران برای کسب یک امتیاز نخواهد آمد.   به گزارش مازنداسپرت، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از هفته پنجم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در شهر سرمبان مالزی به مصاف یکدیگر می‌روند. در این راستا احمد […]

خبرگزاری فارس: عزام: کی‌روش به کسب یک امتیاز اکتفا نمی‌کند/سوریه باید گل اول را بزند تا ایران غافلگیر شود

بازیکن اسبق تیم‌ملی سوریه به بازیکنان کشورش هشدار داد که سرمربی تیم ملی ایران برای کسب یک امتیاز نخواهد آمد.

 

به گزارش مازنداسپرت، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از هفته پنجم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در شهر سرمبان مالزی به مصاف یکدیگر می‌روند.

در این راستا احمد عزام، بازیکن سابق سوریه در مصاحبه روزنامه الیوم گفت: باید تیم ملی سوریه از همان ابتدا بازی حمله کند و با باز کردن دروازه حریف آنها را غافلگیر کند و برنامه آنها را بهم بریزد.

وی افزود: توانایی بازیکنان سوریه خیلی خوب است و می‌توانند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند. البته این بدان معنا نیست که ایران صید راحتی باشد زیرا ایران بهترین تیم آسیا است و در ۴ بازی گذشته دروازه‌اش باز نشده است.

بازیکن سابق سوریه در پایان گفت: بازی با اسلوب دفاعی در این دیدار  در خط دفاعی ما را دچار مشکل می‌کند. در این بازی باید با توازن و تمرکز شدید وارد عمل شد. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی ایران مربی بسیار خوب و باتجربه‌ای است و خیلی خوب از توانایی‌های بازیکنانش استفاده می‌کند. او در این بازی هرگز به کسب یک امتیاز اکتفا نخواهد کرد به همین خاطر باید بازیکنان به خوبی عمل کنند./فارس