شیکاگو با استفاده از «دیسکاوری رایتس» شواین‌اشتایگر را می‌گیرد

برخلاف سایر تیم‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا، شیکاگو فایر در صورت تمایل به جذب هافبک منچستریونایتد، خود به تنهایی در مورد عقد قرارداد تصمیم‌گیری می‌کند.   به گزارش مازند اسپرت؛ بعد از آنکه در ۲، ۳ روز گذشته خبر ملاقات باستیان شواین‌اشتایگر، لژیونر آلمانی شیاطین سرخ با سرمربی تیم آمریکایی در رستورانی در هیل، در مطبوعات […]

خبرگزاری فارس: شیکاگو با استفاده از «دیسکاوری رایتس» شواین‌اشتایگر را می‌گیرد

برخلاف سایر تیم‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا، شیکاگو فایر در صورت تمایل به جذب هافبک منچستریونایتد، خود به تنهایی در مورد عقد قرارداد تصمیم‌گیری می‌کند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ بعد از آنکه در ۲، ۳ روز گذشته خبر ملاقات باستیان شواین‌اشتایگر، لژیونر آلمانی شیاطین سرخ با سرمربی تیم آمریکایی در رستورانی در هیل، در مطبوعات انتشار یافت، رسانه‌ها تحلیل‌های مختلفی در این مورد منتشرکردند.

یک سایت مطرح آمریکایی در این زمینه گزارش کرد در لیگ حرفه‌ای ایالات متحده موسوم به MLS، در صورتی که تیم‌های باشگاهی  خواهان قرارداد با بازیکنی جدید باشند، به موافقت اتحادیه لیگ نیاز خواهند داشت. براین اساس بازیکن در نهایت با اتحادیه و به نام باشگاه، قرارداد امضا می‌کند. اما شیکاگو فایر با داشتن امتیازی موسوم به «دیسکاوری رایتس» از این قاعده مستثنی بوده و در صورت قطعی شدن موضوع انتقال شواینی و توافق با وی، خود به تنهایی در مورد جذب ستاره ۳۲ ساله تصمیم‌گیری می‌کند.

مطابق این گزارش تمام تیم‌های لیگ آمریکایی‌ها در یک مورد از امتیاز ویژه «دیسکاوری رایتس» استفاده می‌کنند. اما شیکاگو فایر برای فصل جدید هنوز از این امتیاز استفاده نکرده است./فارس