برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پاراتکواندو در آذرماه

  رئیس انجمن پاراتکواندو از برگزاری نخستین رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته در آذرماه و همزمان با برگزاری مسابقات امیدهای تکواندو خبر داد.   به گزارش مازنداسپرت، مسعود لشکری گفت: از آنجایی که قرار است رشته پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشته باشد، جلسه‌ای با خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و […]

 

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پاراتکواندو در آذرماه

رئیس انجمن پاراتکواندو از برگزاری نخستین رقابت‌های قهرمانی کشور این رشته در آذرماه و همزمان با برگزاری مسابقات امیدهای تکواندو خبر داد.

 

به گزارش مازنداسپرت، مسعود لشکری گفت: از آنجایی که قرار است رشته پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشته باشد، جلسه‌ای با خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان و پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو، برگزار کردیم.

وی ادامه داد: قرار است تعامل بیشتری برای برگزاری اردوهای تدارکاتی و کسب سهمیه پارالمپیک انجام دهیم به همین منظور و برای شناسایی بیشتر استعدادها مکاتباتی را با هیات های استانی فدراسیون تکواندو و فدراسیون جانبازان و معلولان انجام می‌دهیم تا استعدادها را شناسایی کنیم.

رئیس انجمن پاراتکواندوی فدراسیون جانبازان و معلولان در خصوص استعدادیابی در دو بخش مردان و زنان اظهار داشت: قصد داریم رقابت‌های قهرمانی کشور را برای نخستین بار و همزمان با مسابقات امیدهای تکواندو برگزار کنیم تا استعدادهای جدید را شناسایی کنیم و با اعلام فدراسیون جهانی برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه آماده شویم.

لشکری گفت: در حال حاضر ۹ نفر عضو تیم ملی هستند که از این تعداد، ۴ نفر در کلاس پزشکی خود در رنکینگ اول دنیا قرار دارند و در مجموع شرایط خوبی در دنیا داریم. از کلاس‌های پزشکی موجود در پاراتکواندو فعلا در دو کلاس قطع عضو ورزشکار داریم و فعال هستیم./فارس