تندروان: پیکان هم به درد ما دچار است، چون تمرکز نداریم/ سایت‌ها و صفحات مجازی کارمان را سخت کرده است

مربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: اردکان تیمی بود که در آستانه انحلال قرار داشت، اما در تهران کار را برای پیروزی ما سخت کرد.   رضا تندروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  مازنداسپرت،  درمورد پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر خاتم اردکان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تمام […]

خبرگزاری فارس: تندروان: پیکان هم به درد ما دچار است، چون تمرکز نداریم/ سایت‌ها و صفحات مجازی کارمان را سخت کرده است

مربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: اردکان تیمی بود که در آستانه انحلال قرار داشت، اما در تهران کار را برای پیروزی ما سخت کرد.

 

رضا تندروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  مازنداسپرت،  درمورد پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر خاتم اردکان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تمام افرادی که خارج از تیم ما هستند بهتر از ما می‌دانند که چه خبر است، چون هر روز نظر می‌دهند و تحلیل می‌کنند. تقریباً همه درمورد تیم ما اظهار نظر می‌کنند و گویا منتظر دیدن این روزها هستند که ما به سختی بیافتیم.

وی ادامه داد: تمرکز یک عامل مهم در ورزش حرفه ای دارد؛ یعنی اگر تمرکز تیم به حرف‌های بیرون از تیم باشد قطعاً همه چیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد. برای مثال این شرایط برای تیم پیکان و سعید معروف هم وجود دارد. این موضوع آنقدر تاثیر دارد که مسابقه‌ای که می‌توانستیم با ذخیره های خود با نتیجه ۳ بر صفر ببریم را با بازیکنان اصلی خود به زحمت ۳ بر ۲ بردیم!

مربی تیم والیبال بانک سرمایه خاطرنشان کرد: وجود سایت‌ها و صفحه‌های مجازی آن هم بیش از حد مجاز و منطقی تمرکز همه را بهم زده است، چراکه در زمان ما چنین شرایطی وجود نداشت. البته این موضوع را هم باید بگویم که این شرایط تقریباً برای تمام تیم‌ها است. هر تیمی چند گروه و کانال دارد که توسط تعدادی از هواداران مدیریت می شود و با یک جمله ساده تنش بزرگی ایجاد می‌شود.

تندروان با بیان اینکه تیمی که قرار بود منحل شود به تهران آمد و کار را برای ما سخت کرد، گفت: ما گیم اول را به ۱۶ بردیم. در بازی قبلی هم تا امتیاز ۲۰ خوب بودیم. این روند ما نشان می‌دهد که وقتی تیمی به ما نزدیک می‌شود، ترس از شکست ما را اذیت می‌کند.

وی درخصوص شرایط داوری‌های لیگ والیبال، عنوان کرد: تمام مسابقات والیبال سه مدل دارد؛ هر کدام از تیم‌ها یک روش خاص خود را دارند و داورها هم کار خودشان را می‌کنند که هر کدام هم به نوعی تعیین کننده هستند. کادر فنی هم روی نیمکت بجای اینکه بخواهد کارهای فنی را دنبال کند باید تنش‌های مسابقه را آرام کند./فارس