تورجهانی اتریش؛ درخشش داوران ایرانی با قضاوت مسابقات فینال زنان و مردان در لینز

رقابت های تورجهانی اتریش امروز باشناخت نفرات برتر به پایان رسید . به گزارش خبرنگار مازنداسپرت، پیمان حسنی، شامگاه امشب در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما اظهار داشت: مسابقات تورجهانی اتریش امروز در شهر لینز این کشور با شناخت قهرمانان زنان و مردان به پایان رسید. وی افزود: این مسابقات که شش نماینده کشورمان در […]

photo 2016 11 13 23 28 02

رقابت های تورجهانی اتریش امروز باشناخت نفرات برتر به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار مازنداسپرت، پیمان حسنی، شامگاه امشب در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما اظهار داشت: مسابقات تورجهانی اتریش امروز در شهر لینز این کشور با شناخت قهرمانان زنان و مردان به پایان رسید.

وی افزود: این مسابقات که شش نماینده کشورمان در رقابت های انفرادی و دونفره حاضر بودند، دو داور بین المللی و برجسته کشورمان نیز حضور داشتند که با قضاوت های خوب خود در طول این رقابت ها ، کمیته برگزاری مسابقات مسئولیت داوری بازی های فینال زنان و مردان را به داوران کشورمان سپردند.

سخنگوی فدراسیون تنیس روی میز کشور در ادامه خاطرنشان کرد: در دیدار نهایی زنان دو بازیکن ژاپنی به بازی فینال راه یافتند که در این دیدار میما ایتو موفق شد ۴ بر صفر هموطن خود هاماموتو را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی زنان دست یافت و سیمین رضایی داور بین المللی و بلوبج کشورمان جز دو دارو این بازی بود .

این مقام مسئول ورزشی با بیان اینکه در مسابقه فینال مردان نیز ژاپنی ها قهرمان شدند، اظهار داشت: در بازی فینال کنتا ماتسودایرا موفق شد ۴ بر ۲ هوگو کالدرانو از برزیل را شکست داد و قهرمان شد و حمیدرضا صباغیان داور بین المللی کشورمان یکی از دو داور این دیدار بود.

حسنی در پایان گفت: سیمین رضایی و حمیدرضا صباغیان در این رقابت ها نیز موفق شدند اولین گام را برای اخذ سرداوری بین المللی با موفقیت در آزمون سخت ARE  طی نمایند و این آزمون یکی از مراحل دوگانه ورود به آزمون اصلی سرداوری بین المللی است که این دو داور بین المللی کشورمان با موفقیت پشت سر گذاشتند.

گفتگو از: فرزانه حسنی

 

photo 2016 11 13 23 28 12

photo 2016 11 13 23 28 09