آرمات: موسوی بر خلاف معروف اشتباهات داوری را با خنده رد می‌کرد/ نیازی به سیاه‌کردن مدیرعامل ندارم

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: محمد موسوی برخلاف سعید معروف و با وجود اینکه تیمش باخت اشتباهات داوری را با خنده رد می‌کرد. به گزارش مازنداسپرت؛ مسعود آرمات درمورد برخی اظهارات فرهاد شاهمیری، داوری بین‌المللی والیبال ایران مبنی بر اینکه دلقک بازی وارد لیگ ایران شده و برخی مربیان با ایراد گرفتن از داوری دنبال سیاه‌کردن […]

خبرگزاری فارس: آرمات: موسوی بر خلاف معروف اشتباهات داوری را با خنده رد می‌کرد/ نیازی به سیاه‌کردن مدیرعامل ندارم

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: محمد موسوی برخلاف سعید معروف و با وجود اینکه تیمش باخت اشتباهات داوری را با خنده رد می‌کرد.

به گزارش مازنداسپرت؛ مسعود آرمات درمورد برخی اظهارات فرهاد شاهمیری، داوری بین‌المللی والیبال ایران مبنی بر اینکه دلقک بازی وارد لیگ ایران شده و برخی مربیان با ایراد گرفتن از داوری دنبال سیاه‌کردن مدیرعامل باشگاه خود هستند، اظهار داشت: ما یکی از سخت‌ترین و بهترین لیگ‌های جهان را داریم و واقعاً در شان شاهمیری نیست که از چنین الفاظی استفاده کند. به نظر من یک کارشناس داوری باید در خصوص صحنه‌هایی که ما اعتراض داشتیم اظهارنظر کند.

وی ادامه داد: اگر حرف ما اشتباه بود شهامت دارم و از شاهمیری عذرخواهی می‌کنم، اما اگر برعکس بود آیا شاهمیری این کار را می‌کند؟ وقتی در امتیاز ۲۲ بر ۲۰ داور اشتباه کند، تمرکز تیم ما بهم می‌ریزد. من نیازی به سیاه‌کردن مدیرعامل ندارم، چراکه تاکنون تیمم بهترین نتایج را کسب کرده است. سوال من این است که شاهمیری چه کسی را با این کارها سیاه می‌کند؟

سرمربی تیم والیبال سایپا با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها در لیگ برتر و بازی تیم‌های بانک سرمایه و صالحین ورامین، تصریح کرد: من از رفتار برخی بازیکنان به خصوص برخی ملی‌پوشان تعجب می‌کنم. آنها باید احترام سایر بازیکنان را نگه دارند تا سایرین هم به آنها احترام بگذارند. سعید معروف و سایر ملی‌پوشان الگوی جوانان هستند. در دیدار بانک سرمایه و صالحین سید محمد موسوی برخلاف سعید معروف و در شرایطی که تیمش نتیجه بازی را واگذار کرد اشتباهات داوری را با خنده رد می‌کرد که از دیدن این صحنه‌ها لذت بردم. ای کاش بقیه هم این رفتارها را یاد بگیرند.

آرمات درمورد بازی هفته ششم برابر شهرداری ارومیه، گفت: بازی سختی خواهد بود و هر دو تیم به پیروزی در این مسابقات احتیاج دارند. تیم حریف را دست کم نمی‌گیریم و برای جبران شکست هفته گذشته بازی می‌کنیم. بدون شک تیم دست و پا بسته‌ایم نخواهیم بود و تلاش می‌کنیم به کمک نقاط ضعف ارومیه، به پیروزی برسیم./فارس