تغییرات در تیم والیبال هاوش گنبد/ محمدی‌راد سرمربی شد، دوجی مدیرفنی

مسئولان تیم والیبال هاوش گنبد رحمان محمدی‌راد را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کردند. به گزارش مازنداسپرت؛ تیم والیبال هاوش گنبد در هفته پنجم از سی‌امین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر شهرداری اراک با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و نخستین پیروزی خود در این دوره از مسابقات را جشن […]

خبرگزاری فارس: تغییرات در تیم والیبال هاوش گنبد/ محمدی‌راد سرمربی شد، دوجی مدیرفنی

مسئولان تیم والیبال هاوش گنبد رحمان محمدی‌راد را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کردند.

به گزارش مازنداسپرت؛ تیم والیبال هاوش گنبد در هفته پنجم از سی‌امین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر شهرداری اراک با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید و نخستین پیروزی خود در این دوره از مسابقات را جشن گرفت.

پس از این پیروزی بای محمد دوجی، مربی کهنه‌کار و گنبدی این تیم از سمت خود کناره‌گیری کرد تا مسئولان تیم هاوش به دنبال انتخاب جایگزین برای وی باشند. پس از مذاکره با چند گزینه مختلف سرانجام رحمان محمدی‌راد، دستیار کواچ و لوزانو در تیم ملی به عنوان سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد انتخاب شد.

قرار است قرارداد نهایی محمدی‌راد امروز در فدراسیون والیبال به ثبت برسد. با توجه به اینکه هاوش در هفته ششم باید در ورامین به مصاف صالحین برود محمدی‌راد هم در تلاش است تا شرایطی را فراهم کند تا عصر امروز در تمرین تیم جدیدش حضور پیدا کند.

گفته می‌شود بای‌محمد دوجی به دلیل برخی مشکلات جسمی که داشته از سمت خود کناره‌گیری کرده است، اما به درخواست مسئولان و البته موافقت و استقبال محمدی‌راد قرار است دوجی به عنوان مدیرفنی در تیم هاوش حضور داشته باشد./فارس