کروز: دیدار مهمی مقابل گینه برگزار کردیم/ بازی بسیار دشواری با سوریه داریم

مربی تیم ملی فوتبال گفت: شرایط دشوار بود اما بازیکنان این آمادگی را پیدا کردند تا در رطوبت بالا در کشور مالزی بتوانند آمادگی خوبی پیدا کنند.   به گزارش مازنداسپرت اوسیانو کروز بعد از برتری ۸ بر یک ایران مقابل گینه نو گفت: بازی خوبی بود، البته شرایط دشوار بود اما بازیکنان این آمادگی را […]

خبرگزاری فارس: کروز: دیدار مهمی مقابل گینه برگزار کردیم/ بازی بسیار دشواری با سوریه داریم

مربی تیم ملی فوتبال گفت: شرایط دشوار بود اما بازیکنان این آمادگی را پیدا کردند تا در رطوبت بالا در کشور مالزی بتوانند آمادگی خوبی پیدا کنند.

 

به گزارش مازنداسپرت اوسیانو کروز بعد از برتری ۸ بر یک ایران مقابل گینه نو گفت: بازی خوبی بود، البته شرایط دشوار بود اما بازیکنان این آمادگی را پیدا کردند تا در رطوبت بالا در کشور مالزی بتوانند آمادگی خوبی پیدا کنند.

وی ادامه داد: این بازی برای کسب تجریه بازیکنانی مانند کریمی و ماهینی که مدت‌ها در ترکیب تیم ملی نبودند، بازی بسیار مهمی بود و البته برای بقیه بازیکنان که بتوانند به شرایط تمرینی تیم ملی برگردند و تجربه خوبی برای همه بازیکنان بود.

کروز درباره بازی تیم ملی مقابل سوریه و شناختش از این کشور گفت: بازی بسیار دشواری با سوریه داریم. بازی‌های سوریه را دیده‌ایم. ضمن اینکه تساوی این تیم مقابل کره‌جنوبی را از نزدیک مشاهده کردیم. سایر نتایج این تیم مقابل قطر و ازبکستان و برد این تیم مقابل چین را نیز ارزیابی و بررسی کرده‌ایم اما ما هم الان تیم اول آسیا هستیم و باید این موضوع را قبول کنیم.

مربی تیم ملی در پایان گفت: امیدوارم ۳ امتیاز دیدار با سوریه را کسب کنیم تا دور رفت مسابقات را با صدرنشینی پشت سر بگذاریم./فارس