۶ بار کره‌زمین را دویده‌ام /قهرمان مازندرانی پیشکسوتان دو‌و‌میدانی جهان: سالانه ۷ هزار کیلومتر می‌دوم

قهرمان مازندرانی پیشکسوتان دو‌و‌میدانی جهان با اشاره به احتساب مجموع دویدن‌های ۳۳ سال اخیر خود، گفت: دست‌کم شش بار دور کره‌زمین را دویده‌ام.   به گزارش مازند اسپرت ، خردمند حیدری صبح امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان جهانی سوادکوه با اشاره به اینکه حدود ۳۵ سال در رشته ورزشی دو‌و‌میدانی فعالیت می‌کنم، اظهار کرد: […]

41441قهرمان مازندرانی پیشکسوتان دو‌و‌میدانی جهان با اشاره به احتساب مجموع دویدن‌های ۳۳ سال اخیر خود، گفت: دست‌کم شش بار دور کره‌زمین را دویده‌ام.

 

به گزارش مازند اسپرت ، خردمند حیدری صبح امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان جهانی سوادکوه با اشاره به اینکه حدود ۳۵ سال در رشته ورزشی دو‌و‌میدانی فعالیت می‌کنم، اظهار کرد: با توجه به اینکه ۵۲ سال سن دارم اما تاکنون به دلیل ورزش مستمر به پزشک مراجعه نکرده‌ام.

وی افزود: موفق به حضور در ۲۱ مسابقه بین‌المللی در کشورهای فرانسه، یونان، ترکیه، دبی، دانمارک، سوئیس، امارات و تایلند در مسافت‌های ۱۰، ۱۵ و ۱۸ شدم و سه مسابقه جهانی به مسافت ۲۱ کیلومتر در کشورهای دانمارک، فرانسه و سوئیس و هفت مسابقه جهانی دیگر به مسافت ۱۰ کیلومتر که در دبی برگزار شده بود، شرکت کردم و عنوان نخست این مسابقات را به دست آوردم.

این قهرمان پیشکسوتان دو‌و‌میدانی جهان به فعالیت‌های ورزشی خود اشاره و خاطرنشان کرد: دست‌کم روزانه ۲۰ کیلو‌متر و سالانه حدود ۷ هزار و ۲۰۰ کیلومتر می‌دوم و با احتساب مجموع دویدن‌های ۳۳ سال اخیر شش بار دور کره‌زمین را دویده‌ام.

به گزارش فارس، در این مراسم از خردمند حیدری از قهرمانان دو‌و‌میدانی جهان و جواد امیری دارنده مدال برنز تکواندو دانشجویان جهان با اهدای لوح سپاس و هدایایی نیز تجلیل شد.