تصاویر پیروزی رسانه ورزشی ها برابر ناشنوایان مازندران در روز جهانی ناشنوایان/آرام پا به توپ شد !!

تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان دیداری با تیم ناشنوایان مازندران برگزار کرد . به گزارش مازند اسپرت ؛به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان ، تیم رسانه ورزش مازندران در ادامه اقدامات فرهنگی خود دیداری دوستانه ای را با تیم منتخب ناشنوایان مازندران برگزار کرد . در این دیدار رسانه ها موفق […]

S 6

تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان دیداری با تیم ناشنوایان مازندران برگزار کرد .

به گزارش مازند اسپرت ؛به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان ، تیم رسانه ورزش مازندران در ادامه اقدامات فرهنگی خود دیداری دوستانه ای را با تیم منتخب ناشنوایان مازندران برگزار کرد . در این دیدار رسانه ها موفق شدند با نتیجه سه بر دو ناشنوایان مازندران را شکست دهند.
گل های رسانه ها را در این دیدار : علی احمدی ، میثم یوسفی و مقداد بهرامی به ثمر رساندند و گل های تیم ناشنوایان توسط
اکبر صادقی و روح اله ابراهیم نژاد زده شد.

داوری این دیدار به عهده  احمد قربانی خبرنگار و سردبیرسایت مازنداسپرت بود .
اما این دیدار مهمانان ویژه ای هم داشت. دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی مازندران،مهندس عبدالرضا قلندری معاون امور توانبخشی بهزیستی مازندران،سید محمد منفرد مدیر حراست بهزیستی مازندران ، مهدی نعمتی مربی نام آشنای فوتبال و فوتسال مازندران و کشور در این دیدار حضور داشتند و از نزدیک شاهد دیدار دو تیم رسانه ورزش و ناشنوایان بودند.
گفتتیست ؛ قرار بود در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان و روابط عمومی جدید این اداره نیز در کنار مسئولین بهزیستی حضور پیدا کنند، اما عدم حضور آنها سبب شد تا دکتر آرام بجای مسئولین ورزشی پا به توپ شود و با لباس شخصی چند ضربه پنالتی را آزمایش کند . پا به توپ شدن دکتر آرام در این دیدار تشویق دو تیم را به دنبال داشت .
به گزارش مازند اسپرت ؛سال گذشته نیز این دیدار به همین مناسبت برگزار شده بود که رسانه ای ها در آن دیدار با نتیجه دو بر یک به برتری دست پیدا کرده بودند.
گفتنیست این دیدار با همت اعضای تیم رسانه ورزش و همکاری باشگاه استقلال تبرستان و بسیج ورزشکاران راس ساعت ۱۷ در مجموعه ورزشی و چمن مصنوعی سپاه کربلا مازندران برگزار شد.

 

S 1

S 2

S 3

S 4

S 5

S 6

S 7

S 8

S 9

S 10

S 11

S 12

S 13

S 14

S 15

S 16

S 17

S 18

S 19

S 20

S 21

S 22

S 23

S 24

S 25

S 26

S 27

S 28

S 29

S 30

S 31

S 32

S 33

S 34

S 35

S 36

S 37