بهشهر قهرمان مسابقات انتخابی کشتی آزاد قهرمانی کارگران مازندران شد+ گزارش تصویری

تیم کشتی بزرگسالان کارگران بهشهر در رقابت های قهرمانی کشتی آزاد کارگران مازندران بزرگداشت شهدای مدافع حرم و حریم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد .   به گزارش مازند اسپرت؛در این مسابقات که با حضور کشتی گیرانی از همه شهرهای مازندران در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد ، بابل و ساری هم […]

3تیم کشتی بزرگسالان کارگران بهشهر در رقابت های قهرمانی کشتی آزاد کارگران مازندران بزرگداشت شهدای مدافع حرم و حریم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛در این مسابقات که با حضور کشتی گیرانی از همه شهرهای مازندران در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد ، بابل و ساری هم به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند .
رئیس هیات کشتی بهشهر پنجشنبه شب در پایان این مسابقات گفت : تیم بهشهر با کسب ۵۸ امتیاز به مقام قهرمانی رسید ، بابل با ۴۷ امتیاز دوم شد و ساری هم با ۴۶ امتیاز به مقام سومی رضایت داد.
شهرام جعفری افزود : این مسابقات با حضور یکصد کشتی گیر در ۸ وزن رده بزرگسالان با حضور کشتی گیران از سراسر استان در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد.
رییس هیات کشتی بهشهر همچنین با اشاره به ۸ وزن این دوره از مسابقات گفت: کشتی گیران سراسر استان مازندران امروز در وزن های ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۸۶، ۹۷و ۱۲۵ کیلوگرم با دو کیلوگرم ارفاق بر روی تشک رفتند.
جعفری افزود: در پایان رقابت های یک روزه محمد رمضان پور از قائمشهر، مرتضی درزی از سیمرغ، مهران شیخی از ساری و محمد یوسفی از بابل در وزن های ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰ کیلوگرم و امید حسن تبار از بابل، جلال زمان از بابل، سعید براری از بابل و مصطفی صادق زاده از قائمشهر در چهار وزن ۷۴، ۸۶، ۹۷و ۱۲۵ به مقام اول دست یافتند.
وی ادامه داد: نفرات برتر اعلام شده در اوزان مختلف، ۱۶ مرداد ماه امسال به مسابقات قهرمانی کارگران کشور در کاشان اعزام می شوند.
رییس هیات کشتی بهشهر گفت: منتخبان تیم ملی نیز آبان ماه سال جاری به مسابقات بین المللی کشتی آزاد کارگری در سوئد اعزام می شوند.
مسابقات انتخابی کارگری قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان مازندران به میزبانی اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، اداره ورزش و جوانان و هیات کشتی بهشهر برگزار شد.
شهرستان ۱۶۰ هزارنفری بهشهر در شرق مازندران واقع شده و از شهرهای صاحب نام استان مازندران در کشتی است.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

16

17

18

19

20

21