بائو: دلم می گوید که به نساجی بروم اما عقل حکم می کند به ملوان لیگ برتری بروم

میثم بائو در بین دوراهی نساجی و ملوان مانده و باید دید در آینده چه تصمیمی خواهد گرفت… به گزارش مازند اسپرت و به نقل از کاپ؛ میثم بائو درباره شرایطش با باشگاه ملوان اظهار داشت: من امروز به انزلی می روم تا با مسئولان ملوان مذاکره کنم. آقای پیشگاه هادیان با من تماس گرفتند […]

میثم بائو در بین دوراهی نساجی و ملوان مانده و باید دید در آینده چه تصمیمی خواهد گرفت…

به گزارش مازند اسپرت

و به نقل از کاپ؛ میثم بائو درباره شرایطش با باشگاه ملوان اظهار داشت: من امروز به انزلی می روم تا با مسئولان ملوان مذاکره کنم. آقای پیشگاه هادیان با من تماس گرفتند و گفتند به انزلی بروم. با این حال هنوز توافقی حاصل نشده و باید ببینیم چه پیش می آید.

 

وی ادامه داد: واقعیت این است که من روز گذشته با مسئولان نساجی که تیم شهر خودم است هم مذاکره کردم. دوست دارم به خاطر لطفی که مردم شهرم به من داشتند به این تیم بروم و در لیگ دسته اول برای نساجی بازی کنم اما از طرفی ملوان هم پیشنهاد داده و این تیم نیز قابل احترام است. هنوز نمی دانم چه باید انجام دهم. من آدم احساساتی هستم و دلم می گوید که به نساجی بروم اما عقل حکم می کند که به ملوان به عنوان یک تیم لیگ برتری بروم. 

 

 

 

هافبک فصل گذشته استقلال صنعتی خوزستان درباره احتمال کار کردن با امیر قلعه نویی تاکید کرد: قلعه نویی چند سال مربی ام بوده و حق زیادی بر گردنم دارد. هیچ بازیکنی بدش نمی آید با این مربی بزرگ کار کند و من هم برای او احترام زیادی قائل هستم. باید ببینیم امروز چه پیش می آید.

 

 

 

بائو در پایان افزود: واقعا حقم نبود که تاکنون بدون تیم بمانم. سیدصالحی هم چنین شرایطی دارد. واقعا سال قبل برای استقلال خوزستان زحمت کشیدیم و یکی از بهترین خطوط حمله را تشکیل دادیم اما رفتارهای خوبی با ما نشد. باز هم خداراشکر می کنم و امیدوارم هرچه خیر است پیش بیاید.