مدال برنز نصیری در مسابقات بین‌المللی قزاقستان

مدال برنز نصیری در مسابقات بین‌المللی قزاقستان پیمان نصیری مدال برنز مسابقات دو و میدانی بین‌المللی قزاقستان را از آن خود کرد. به گزارشمازند اسپرت و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، در ماده ۱۵۰۰ متر که ۱۸ نفر از کشورهای مختلف در آن حضور داشتند دونده ایران در کلاس T20 با زمان ۳ دقیقه […]

مدال برنز نصیری در مسابقات بین‌المللی قزاقستان

خبرگزاری فارس: مدال برنز نصیری در مسابقات بین‌المللی قزاقستان

پیمان نصیری مدال برنز مسابقات دو و میدانی بین‌المللی قزاقستان را از آن خود کرد.

به گزارشمازند اسپرت و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، در ماده ۱۵۰۰ متر که ۱۸ نفر از کشورهای مختلف در آن حضور داشتند دونده ایران در کلاس T20 با زمان ۳ دقیقه و ۵۸ ثانیه و ۷ صدم ثانیه در جایگاه سوم قرار گرفت.

«ایگور چرنیشف» از قزاقستان با رکورد ۳ دقیقه و ۵۶ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و «گیورکی اوخوف» از ازبکستان با رکورد سه دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۷۳ صدم ثانیه دوم شد.

همچنین احمد اجاقلو دیگر دونده ایرانی در دوی ۱۰۰ متر T46 با زمان ۱۱/۰۵ ثانیه به مقام بیست و هفتم دست یافت.

«دوس سانتوس» از برزیل با رکورد ۱۰/۸۵ اول شد. «ناسکیمونتو» برزیلی با رکورد  10/95 دوم شد و «دروس میچل» از لهستان با رکورد  10/99 در جایگاه سوم قرار گرفت.

لازم به ذکر است مسابقات قزاقستان زیر نظر فدراسیون جهانی دو و میدانی برگزار شد و حکم رقابت‌های انتخابی المپیک را داشت ضمن اینکه، به ورزشکاران معلول نیز اجازه شرکت در این رقابت‌ها داده شد./فارس