رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان – گرجستانآخرین نماینده ایران امروز روی تخته می‌رود/ فضلی: همیشه به بهترین نتیجه فکر می‌کنم

  وزنه‌بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان گفت: از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارم و همیشه به بهترین نتیجه فکر می‌کنم.   به گزارش مازند اسپرتامیرحسین فضلی وزنه‌بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم تیم ملی جوانان که امروز (شنبه ۱۲ تیر) در آخرین روز مسابقات قهرمانی جهان در تفلیس به […]

 

خبرگزاری فارس: آخرین نماینده ایران امروز روی تخته می‌رود/ فضلی: همیشه به بهترین نتیجه فکر می‌کنم

وزنه‌بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان گفت: از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارم و همیشه به بهترین نتیجه فکر می‌کنم.

 

به گزارش مازند اسپرتامیرحسین فضلی وزنه‌بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم تیم ملی جوانان که امروز (شنبه ۱۲ تیر) در آخرین روز مسابقات قهرمانی جهان در تفلیس به میدان می‌رود، در خصوص تمریناتش گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم. طبق برنامه‌ریزی مربیان تیم ملی تمرینات را تا روز گذشته انجام دادم. از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارم.

وی در خصوص حریفان خود در دسته فوق‌سنگین گفت: حریفان در هر دوره از مسابقات تغییر می‌کنند، اما حریفان ارمنستانی، مصری و روسی در دسته ۱۰۵+ حضور دارند، اما من همیشه به بهترین نتیجه فکر می‌کنم تا زحمات خودم و مربیان به هدر نرود و هر طور شده به مدال برسم. امیدوارم در روز آخر با امتیازاتی که بدست می‌آورم بتوانیم قهرمان جهان شویم. همانطور که مشخص بود در ۳ وزن آخر امیدهای زیادی برای کسب مدال‌های خوش رنگ و با ارزش داشتیم.

دارنده مدال برنز نوجوانان ۲۰۱۳ جهان در تاشکند ازبکستان در خصوص استارت لیست اولیه این مسابقات تاکید کرد: استارت لیست فقط کاغذ است همه چیز روی تخته مشخص می‌شود. برای گرفتن مدال طلا، در تمرین به رکوردهای خوبی دست یافته‌ام و هر چه در توان دارم می‌گذارم.

دارنده مدال طلای قهرمانی نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۳ در دوحه قطر، در پایان خاطرنشان کرد: از مربیان شهر ساری سعید سلامت، سجاد انوشیروانی سرمربی جوانان، کادر فنی تیم ملی فراز رامهرمزی و وحید ربیعی و به ویژه علی مرادی رئیس فدراسیون نیز که زحمت و تلاش کشیدند تا شرایط مهیا شود به مسابقات جهانی بیایم تشکر می‌کنم.

* فضلی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز روی تخته می‌رود

هشتمین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در تفلیس گرجستان، امروز (شنبه ۱۲ تیر) از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران با رقابت امیرحسین فضلی ملی‌پوش جوان کشورمان با ۱۱ وزنه‌بردار دیگر در دسته فوق‌سنگین (۱۰۵+ کیلوگرم) پیگیری می‌شود.

نماینده کشورمان در استارت لیست اولیه مسابقات با رکورد ورودی ۳۹۰ کیلوگرم در جایگاه دوم قرار دارد و سیمون ماتیروسیان از ارمنستان با رکورد ورودی ۴۰۰ کیلوگرم اول و محمد عبدالحامد از مصر با رکورد ورودی ۳۸۰ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفته است.

به گزارش فارس، رکورددار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم رقابت‌های جوانان جهان سعید علی‌حسینی از کشورمان است. وی در مسابقات سال ۲۰۰۴ جئونجو کره‌جنوبی رکوردهای ۲۰۶ کیلوگرم در حرکت یکضرب، ۲۴۵ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۴۵۱ کیلوگرم را به ثبت رسانده بود./فارس