در ایام برگزاری جام باشگاه های آسیا به جای فوتسال، فوتبال و والیبال ببینید!

در حالی که دیدارهای روز اول جام باشگاه های آسیا و به خصوص بازی نمیانده کشورمان با تیم اماراتی از هیچ شبکه تلویزیونی پخش نشد ، گویاسیاست سیما بر تداوم بی توجهی به فوتسال است.   به گزارش مازنداسپرت :در حالی که دیدارهای روز اول جام باشگاه های آسیا و به خصوص بازی نمیانده کشورمان […]

در حالی که دیدارهای روز اول جام باشگاه های آسیا و به خصوص بازی نمیانده کشورمان با تیم اماراتی از هیچ شبکه تلویزیونی پخش نشد ، گویاسیاست سیما بر تداوم بی توجهی به فوتسال است.

 

به گزارش مازنداسپرت :در حالی که دیدارهای روز اول جام باشگاه های آسیا و به خصوص بازی نمیانده کشورمان با تیم اماراتی از هیچ شبکه تلویزیونی پخش نشد ، گویا سیاست سیما بر تداوم بی توجهی به فوتسال است.
بر اساس بررسی های به عمل آمده ، قرار بر پخش زنده دیدار روز سوم جام باشگاه های آسیا و دیدار دوم تیم تاسیسات دریایی ایران نیز نیست، چون در برنامه های روز یکشنبه شبکه سوم از ساعت ۱۸:۳۰ دیدار چلسی و آرسنال (سوپر کاپ انگلیس) و از شبکه ورزش نیز از ساعت ۱۹ دیدار والیبال قهرمانی مردان آسیا و ایران – چین تایپه پیش بینی شده است.
این در حالی است که پیش از شروع رقابتها فدراسیون والیبال از آمادگی خود برای توافق در زمان دیدارهای تیم ملی برای پخش هر دو دوره والیبال و فوتسال آسیا خبر داده بود ولی اینکه در فوتسال ما چه کسی مسئول هماهنگی این موارد است ، از موارد جالب توجه است!

منبع: خانه فوتسال