بهره‌برداری از نخستین آکادمی تیراندازی با کمان مازندران به نام شهدای مدافع حرم

نایب رئیس هیأت تیراندازی با کمان مازندران گفت: نخستین آکادمی تیراندازی با کمان با عنوان شهدای مدافع حرم مازندران در جاده ساری جویبار به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش مازند اسپرت؛خدیجه غزانی امروز در گفت‌وگو یی با اشاره به اجرای برنامه مهم هیأت تیراندازی برای توسعه ورزش تیراندازی با کمان در سطح استان اظهار داشت: حسین […]

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از نخستین آکادمی تیراندازی با کمان مازندران به نام شهدای مدافع حرم

نایب رئیس هیأت تیراندازی با کمان مازندران گفت: نخستین آکادمی تیراندازی با کمان با عنوان شهدای مدافع حرم مازندران در جاده ساری جویبار به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش مازند اسپرت؛خدیجه غزانی امروز در گفت‌وگو یی با اشاره به اجرای برنامه مهم هیأت تیراندازی برای توسعه ورزش تیراندازی با کمان در سطح استان اظهار داشت: حسین فرهادی رئیس هیأت مازندران به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در سمینار جهانی این رشته در کشور چین تایپه شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر رشد و توسعه ورزش تیراندازی با کمان سرعت یافته است، گفت: در راستای پشتوانه‌سازی، استعدادیابی در رده‌های پایه را در دستور کار هیأت قرار دارد.

نایب رئیس هیأت تیراندازی تصریح کرد: با دستور ویژه رئیس هیأت تیراندازی با کمان مازندران برای توسعه سریع‌تر این رشته در قسمت بانوان مقرر شد زیر‌ساخت‌ها و امکانات این رشته هم سان با آقایان در بخش بانوان نیز در اختیارشان قرار بگیرد.

نایب رئیس هیأت تیراندازی با کمان مازندران در ادامه گفت: در سال‌های اخیر عدم در اختیار داشتن یک مکان اختصاصی برای فعالیت ورزشکاران  این رشته باعث عدم توسعه مناسب تیراندازی با کمان شده است.

غزانی در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران زمینی در جاده جویبار جنب استخر شهید مطهری در اختیار هیأت تیراندازی با کمان استان قرار گرفته، که با تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس هیأت استان به‌زودی نخستین آکادمی تیراندازی با کمان با عنوان شهدای مدافع حرم مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.