خروج زودهنگام و ناعادلانه شاکری و زاهدی دو مازندرانی تیم ملی از فوتبال ناشنوایان جهان

کارشکنی هایی که ایتالیایی ها انجام دادند، سرانجام تاثیرش را گذاشت و فوتبالیست های ناشنوا با مظلومیت صحنه رقابت های جهانی را ترک کردند. به گزارش مازند اسپرت؛تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در دومین مسابقه خود برابر تیم انگلیس با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به حریف واگذار کرد و از گردونه مسابقات حذف […]

photo 2017 03 18 08 18 24کارشکنی هایی که ایتالیایی ها انجام دادند، سرانجام تاثیرش را گذاشت و فوتبالیست های ناشنوا با مظلومیت صحنه رقابت های جهانی را ترک کردند.

به گزارش مازند اسپرت؛تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان در دومین مسابقه خود برابر تیم انگلیس با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به حریف واگذار کرد و از گردونه مسابقات حذف شد.

فوتبالیست های ناشنوای ایران که به دلیل عدم صدور روادید، سه امتیاز بازی با مصر را از دست دادند، برابر تیم ملی اوکراین نیز به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند و در عین شایستگی از صعود به مرحله بعد باز ماندند.

رقابت های فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است اما حبیب شاکری مربی و آرش زاهدی بازیکن مازنی تیم ملی خیلی زود به خانه بازمی گردند.

اگر ایران زودتر به ایتالیا می رسید و برد قابل انتظارش برابر مصر رقم می خورد، شاید حالا برای صعود به نیمه نهایی باید نقشه می کشید.