قضاوت دو داور ایرانی در سطح سه لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶

  یزدان‌پناه به عنوان داور دوم قضاوت دیدار تیم‌های اسپانیا و قزاقستان و فیروزی به عنوان داور اول قضاوت بازی ونزوئلا و مونته‌نگرو را در سطح سه لیگ جهانی بر عهده داشتند.   به گزارش مازنداسپرت ، رقابت‌های گروه F سطح سوم لیگ جهانی والیبال از ۴ تا ۶ تیرماه به میزبانی آلماتی قزاقستان پیگیری می‌شود. مسعود یزدان‌پناه، […]

 

خبرگزاری فارس: قضاوت دو داور ایرانی در سطح سه لیگ جهانی والیبال 2016

یزدان‌پناه به عنوان داور دوم قضاوت دیدار تیم‌های اسپانیا و قزاقستان و فیروزی به عنوان داور اول قضاوت بازی ونزوئلا و مونته‌نگرو را در سطح سه لیگ جهانی بر عهده داشتند.

 

به گزارش مازنداسپرت ، رقابت‌های گروه F سطح سوم لیگ جهانی والیبال از ۴ تا ۶ تیرماه به میزبانی آلماتی قزاقستان پیگیری می‌شود. مسعود یزدان‌پناه، داور بین‌المللی والیبال ایران یکی از داوران این رقابت‌ها است که قضاوت دیدار تیم میزبان و اسپانیا را به عنوان داور دوم بر عهده داشت.

تیم ملی والیبال اسپانیا در این مسابقه ۳ بر صفر برابر قزاقستان به پیروزی رسید. مسعود یزدان‌پناه از ۲۸ تا ۳۰ خردادماه نیز قضاوت رقابت‌های گرندپریکس آلماتی را بر عهده داشت.

ابراهیم فیروزی، دیگر داور بین‌المللی والیبال ایران است که از ۴ تا ۶ تیرماه قضاوت دیدارهای گروه E سطح سه لیگ جهانی در کشور تونس را قضاوت می‌کند. این داور ایرانی، دیدار ونزوئلا و مونته‌نگرو در روز نخست این رقابت‌ها را به عنوان داور اول بر عهده داشت که تیم ونزوئلا ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. ابراهیم فیروزی از ۱۱ تا ۱۳ تیرماه داور ذخیره مسابقات گروه I سطح یک لیگ جهانی در تهران خواهد بود./فارس