خمیسی:خوشحالم‌پرسپولیس‌مدعی‌‌را‌‌متوقف‌کردیم

مدافع تیم پدیده مدعی است پدیده بعد از تحمل فشار ابتدایی بازی موفق شد پرسپولیس را تحت کنترل بگیرد و اگر گل غیرقابل پیش بینی نوروزی نبود با دست پر آزادی را ترک می کردند.   محمود خمیسی، مدافع تیم پدیده که بازی درگیرانه او در دیدار با پرسپولیس کاملا به چشم می آمد درباره […]

مدافع تیم پدیده مدعی است پدیده بعد از تحمل فشار ابتدایی بازی موفق شد پرسپولیس را تحت کنترل بگیرد و اگر گل غیرقابل پیش بینی نوروزی نبود با دست پر آزادی را ترک می کردند.

 

محمود خمیسی، مدافع تیم پدیده که بازی درگیرانه او در دیدار با پرسپولیس کاملا به چشم می آمد درباره این بازی به “مازنداسپرت“، گفت: هر دو تیم با شرایط خاصی به این بازی آمده بودند و مسلما با توجه به اینکه دیدار اول دو تیم در لیگ برتر محسوب می شد طبیعی بود آمادگی کاملی نداشته باشند. ما تازه از بدنسازی خارج شده بودیم و سنگین بودیم و در مجموع برای هفته اول نتیجه خوبی گرفتیم. تیم ما دیر جمع شده است و این شرایط روی نیمکت مان نیز وجود داشت و آقای مهاجری با توجه به اینکه دیر به تیم اضافه شد و در کل نتیجه خوبی گرفتیم.

مدافع میانی پدیده درباره شرایط ابتدایی بازی که تحت فشار پرسپولیسی ها قرار گرفته بودند نیز گفت: با وجود بازیکنان باتجربه ای که داریم توانستیم از فشار بازی خارج شویم و پرسپولیس با توجه به میزبانی اش مشخص بود که در دقایق ابتدایی فشار به ما وارد خواهد کرد.

خمیسی در ادامه گفت: خط دفاعی ما دیرتر دور هم بودیم و فرصت هماهنگی نداشتیم و در اردوی ترکیه در کنار هم بودیم و در نیمه دوم منسجم شدیم و در آینده بهتر می شویم. بازیکنان ما برخلاف ادعای پرسپولیسی ها ما وقت کشی نکردیم و فوتبال خوبی را روز گذشته به نمایش گذاشتیم.

وی در پایان گفت: امسال لیگ سختی و پر مدعی در پیش خواهیم داشت و امیدواریم پدیده هم موفق شود نتیجه مورد نظرش را کسب کند. پرسپولیس مطمئنا یکی از مدعیان اصلی لیگ خواهد بود و خوشحالیم این تیم را در آزادی متوقف کردیم و گام اول را خوب و با انگیزه برداشتیم.

 

منبع:ورزش۳