ورود ۴ داور جوان و جویای‌نام آلمان به دسته اول بوندس‌لیگا آلمان

۴ داور جوان و جویای‌‌نام فوتبال آلمان در فصل جدید رقابت‌های دسته اول فوتبال بوندس‌لیگا را قضاوت خواهند کرد. به گزارش مازند اسپرت؛ همراه با ورود بازیکنان جوان و جویای‌نام به لیگ ژرمن‌ها،‌ داوری هم از قاعده معرفی چهره‌های جدید دور و غافل نمانده است. براساس اعلام فدراسیون فوتبال آلمان، در فصل جدید رقابت‌های بوندس‌لیگا […]

۴ داور جوان و جویای‌‌نام فوتبال آلمان در فصل جدید رقابت‌های دسته اول فوتبال بوندس‌لیگا را قضاوت خواهند کرد.

به گزارش مازند اسپرت؛ همراه با ورود بازیکنان جوان و جویای‌نام به لیگ ژرمن‌ها،‌ داوری هم از قاعده معرفی چهره‌های جدید دور و غافل نمانده است.

براساس اعلام فدراسیون فوتبال آلمان، در فصل جدید رقابت‌های بوندس‌لیگا ۴ داور جدید فعالیت خود را در یکی از ۵ لیگ ممتاز اروپای غربی آغازخواهند کرد.

برهمین اساس «بنیامین کورتوس از شهر روتن باخ،‌‌ »روبرت کامپکا»‌از ماینس، هارم اوسمرس از هانوفر و فرانک ویلن‌بورگ از اوزنابروک حضور خود را در بالاترین سطح داوری فوتبال آلمان اعلام خواهند کرد.

این گروه ۴ نفری جانشین داوران با تجربه‌ای همچون فلوریان مه‌یر، کنوت کرشر، میشاییل واینر و پتر زیپل خواهند شد که به دلیل شرط سنی،‌ مجاز به قضاوت فوتبال نیستند.

در این ارتباط  هربرت فاندل، رئیس کمیسیون داوری فدراسیون فوتبال آلمان اظهارداشت: هر ۴ نفر داوران معرفی شده ،‌جزو نسل جدید داوران جوان و پیشرفته کشور هستند.این نفرات در فصل‌های گذشته در دسته دوم بوندس‌لیگا و نیز جام حذفی آلمان،‌قضاوت‌های یکدست و درخشانی داشتد.

براساس اظهارات این مدیر، ۷ داور جوان که تاکنون در رقابت‌های دسته سوم بوندس لیگا به خوبی قضاوت کرده،‌ از فصل آینده ارتقا یافته و در دسته دوم حضور خواهند یافت.