با امضای قرارداد همکاری ؛ بهشهر صاحب تیم فوتبال دسته ۲ آزادگان کشور شد

رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر از امضای قرارداد همکاری بین باشگاه فوتبال آزادگان، اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و هیأت فوتبال بهشهر خبر داد که براساس این موافقت‌نامه، بهشهر صاحب تیم دسته دو آزادگان کشور شد. به گزارش مازند اسپرت،سیدعسگر اکبری در حاشیه مراسم امضای قرارداد همکاری بین اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، هیأت […]

2رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر از امضای قرارداد همکاری بین باشگاه فوتبال آزادگان، اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و هیأت فوتبال بهشهر خبر داد که براساس این موافقت‌نامه، بهشهر صاحب تیم دسته دو آزادگان کشور شد.

به گزارش مازند اسپرت،سیدعسگر اکبری در حاشیه مراسم امضای قرارداد همکاری بین اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، هیأت فوتبال بهشهر و مالک باشگاه فوتبال آزادگان، در گفت‌وگویی گفت: براساس این قرارداد، هیأت فوتبال بهشهر صاحب تیم دسته دو آزادگان کشور شد.

وی اظهار کرد: این امتیاز پس از ۱۵ سال به بهشهر داده شده و امیدواریم با وجود جوانان مستعد و علاقه‌مند به فوتبال، بتوانیم جایگاه خوبی در کشور داشته باشیم.

رئیس اداره ورز ش و جوانان بهشهر با بیان اینکه جواد تارپور مالک باشگاه آزادگان بهشهر در لیگ دسته دو آزادگان کشور است، افزود: وی ۱۳ سال بازیکن فوتبال و مدتی نیز کمک‌مربی جوانان تیم استیل‌آذین بوده و تجربه‌های کاری خوبی نیز در در تیم‌های راه آهن، استقلال قم لیگ دسته دو کشور، تیم امید پاراگ، داماش ایرانیان پارسه و لیگ دسته سوم کشور دارد.

جواد تارپور نیز در گفت‌وگو با فارس از مسؤولان شهرستانی تقدیر کرد و گفت: تیم آزادگان بهشهر با مربیان و بازیکنان بومی بسته می‌شود و این در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: هدف از راه‌اندازی این مجموعه، استفاده از ظرفیت جوانان مستعد بهشهر در رشته فوتبال است که اطمینان داریم با پشتوانه مسؤولان و حمایت مردمی می‎توانند افتخارآفرینی کنند.