سید محمد ساداتی در فینال مسابقات کشتی ساحلی جهانی قهرمان جهان شد

سید محمد ساداتی ساروی در فینال مسابقات کشتی ساحلی  قهرمان جهان شدبه گزارش مازند اسپرت؛مسابقات جهانی کشتی ساحلی در رده بزرگسالان دیروز (يكشنبه) در شهر  فازانا كرواسي برگزار شد كه تمامي نمايندگان كشورمان صاحب مدال طلا شدند و با كسب ۴۰ امتياز به عنوان قهرماني اين رقابت ها دست يافتند. تيم هاي يونان و تركيه نيز […]

سید محمد ساداتی ساروی در فینال مسابقات کشتی ساحلی  قهرمان جهان شد
photo_2016-06-06_08-45-35.jpg
به گزارش مازند اسپرت؛مسابقات جهانی کشتی ساحلی در رده بزرگسالان دیروز (يكشنبه) در شهر  فازانا كرواسي برگزار شد كه تمامي نمايندگان كشورمان صاحب مدال طلا شدند و با كسب ۴۰ امتياز به عنوان قهرماني اين رقابت ها دست يافتند. تيم هاي يونان و تركيه نيز به ترتيب دوم و سوم شدند.

محمد ساداتی کشتی گیر مازندرانیست  که در وزن ۹۰ کیلو گرم در مبارزه نخست با حساب چهار بر صفر نماینده نروژ را شکست داد. ساداتی در کشتی دوم خود ویکتور فرانت آندری از رومانی را سه بر یک شکست. نماینده کشورمان در ادامه با پاتریک پوسپوکی از مجارستان مبارزه کرد او را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کرد. ساداتی در کشتی ما قبل فینال یک کشتی حساس را با جورجیوس گریادیس از یونان برگزار کرد و در حالی که دو بر صفر از حریف عقب بود در نهایت سه بر دو به پیروزی رسید تا فینالیست شود. ساداتی در فینال چریستوس پیتردیس از یونان را سه بر یک برد و قهرمان شد. 

photo_2016-06-06_08-45-30.jpg
photo_2016-06-06_08-45-41.jpg