پرهام فکر می کند و فکری مهیاست/ نساجی شور می خواهد که محمود می دهد !

یکی از افسانه های استقلال به خانه اش بازمی گردد تا باز هم شور و هیجانی فرافوتبالی را در نساجی ببینیم؟ شنیده حکایت از آن دارد که نساجی به محمود فکری فکر می کند. به گزارش مازند اسپرت؛پس از نشستی تعیین کننده، محمود فکری اطمینان لازم را به مهدی پرهام داده که تیم نساجی را […]

012222یکی از افسانه های استقلال به خانه اش بازمی گردد تا باز هم شور و هیجانی فرافوتبالی را در نساجی ببینیم؟ شنیده حکایت از آن دارد که نساجی به محمود فکری فکر می کند.

به گزارش مازند اسپرت؛پس از نشستی تعیین کننده، محمود فکری اطمینان لازم را به مهدی پرهام داده که تیم نساجی را در فصل آتی لیگ دسته اول فوتبال کشور دگرگون خواهد کرد و با بودجه ای مکفی و با بهره گیری از نیروهای بومی یک تیم جذاب را خواهد ساخت.

محمود فکری که ار نساجی به پیراهن استقلال رسید و کاپیتان تیم ملی هم شد به نسبت هم دوره ای هایش کمتر در صحنه مربیگری رشد کرده حال آنکه بارها شاگردانش در معدود تیم هایی که حضور یافته، کلاس فنی اش را برجسته و متفاوت می دانند. او به سبب سال ها بازی در استقلال و تیم ملی و کار با مربیان مختلف دارای ویژگی های مطلوبی است اما شاید آنچه در وجود محمود فکری است و همان باعث قوت قلب است، ریشه گرفتن او در مکتب نساجی و حالات دورنی اش نسبت به این تیم دوست داشتنی است.

محمود فکری در دوران بازی خود هم بسیار با تعصب و بی تعارف فوتبال بازی می کرد و عشق به نساجی هم با رگ و خونش آمیخته شده ولی عجیب و در عین حال ناراحت کننده است که هیچگاه نخواستند تا این بزرگ فوتبال استان را بر مسند مربیگری بنشانند. او توانایی هدایت نساجی را دارد و شخصیتی است که به دلیل آوازه اش خیلی از مشکلات پیش روی تیم را در داخل و خارج از استان تسهیل می کند. فکری فقط یک مربی نخواهد بود بلکه دغدغه های نساجی را به واسطه شور و عشقش به این تیم بر دوش می کشد و چون یک غریبه نیست برای هر بازی از سر جان مایه می گذارد.

کاپیتان اسبق آبی ها آنقدر در این فوتبال عزت یافته که در نبودش در نساجی هم همانقدر معظم باشد که هست اما نساجی می تواند از ارزش های فکری کمال بهره را برده و فصل تازه ای را در گشایش دوران جدیدش ایجاد نماید به ویژه آنکه محمود خود یک نماد برای باشگاه است و اگر جه در جوانی تیمش را ترک گفت اما همواره از نساجی به عنوان یک عشق ناب و پاک خود خبر داد.

پرهام برنامه فکری را گرفته و مشغول بررسی است تا به شاید به او ماموریت دهد نساجی را در فصل آینده هدایت کند. این می تواند یک تصمیم درست و مهم باشد تا فکری در خانه اول و زادگاه خود تیمی را بسازد که مهترین فاکتورش عزم و تعصب سرمربی اش باشد. با فکری حتی یک تساوی راحت پذیرفته نمی شود و بازیکنان متوجه می شوند که اجازه سهل انگاری ندارند و باید لباس تیم شان را مقدس بدانند. اتفاقاتی که در چند فصل اخیر روی داد نشانگر آن بوده که نساجی هویت خود را دست برخی دید که اهلش نبودند اما فکری از خانواده ای آمده که همگی نساجی را از دوران کودکی کنار دست پدر روی سکوهای ورزشگاه شهید وطنی تشویق کرده اند.

حالا وقت آن است که خود محمود فکری ریشه و اصل فوتبال و نماد باشگاهی مازندران را حراست کند و به آن طراوات تازه ببخشد. امیدواریم که پرهام این وظیفه را با فکری بشپارد تا مازندرانی ها با دیدن یک سمبل روی نیکمت نساجی به وجد آمده و هم جای پرهام را بیشتر در دلشان باز کنند و هم از تماشای تیمی جدید با یک سرمربی غیرتمند لذت ببرند.