گزارشی از فعالیت موفق آکادمی فوتبال باشگاه پدیده های جوان ساری + تصاویر

بارها در عکس‌های مختلف، فوتبالیست‌های سرشناس جهان کنونی را در زمان بچگی، نونهالی، نوجوانی، جوانی و بزرگسالی مشاهده کرده‌ایم.   به گزارش مازند اسپرت؛در بسیاری از این عکس‌ها چیزی که مشاهده می‌شود “فوتبالیست بودن” فلان نام مشهور از همان شروع کار است یعنی اینکه امکانات، تجهیزات، نوع تمرینات و دیگر الزامات فوتبالیست شدن از همان […]

بارها در عکس‌های مختلف، فوتبالیست‌های سرشناس جهان کنونی را در زمان بچگی، نونهالی، نوجوانی، جوانی و بزرگسالی مشاهده کرده‌ایم.

 

به گزارش مازند اسپرت؛در بسیاری از این عکس‌ها چیزی که مشاهده می‌شود “فوتبالیست بودن” فلان نام مشهور از همان شروع کار است یعنی اینکه امکانات، تجهیزات، نوع تمرینات و دیگر الزامات فوتبالیست شدن از همان ابتدا وجود داشته و مجموعه عناصر کار یک فوتبالیست کوچک شباهت زیادی به مجموعه عناصر فوتبالیست‌های مشهور کنونی دارد.

این بحث بیش از هر چیز رشد فوتبالیست‌های مشهور را در آکادمی‌ها با امکانات حرفه‌ای و کامل و تحت آموزش‌های مدون و علمی نشان می‌دهد، چیزی که پس از سال‌ها، فقط برخی از باشگاه‌های ایرانی به آن مسئله واقف شدند که آموزش صحیح باید از سنین پایین و به صورت علمی، منضبط و مدون انجام گیرد تا به تبع آن فوتبالیستی تربیت شود که به نوعی فوتبال در ذاتش باشد.

آکادمی فوتبال باشگاه پدیده های جوان ساری از آکادمی‌هایی است که به نوعی در بازیکن‌سازی و پرورش فوتبالیست‌های بزرگ و شناسایی استعدادهای فوتبال مازندران و ساری نقش به سزایی داشته است.

این آکادمی دارای زمین چمنی عالی به همراه جایگاه تماشاچی ، سالن فوتسال با امکانات عالی و مجموعه خابگاه و دیگر امکانات می باشد .

بخشی از امکانات این آکادمی موفق را در ادامه مشاهده میکنید :

 

1

2

3

4

6

7

8

9

10

11

12

13