هفته ی هجدهم و پایانی سوپر لیگ امید های فوتبال استان مازندران

هفته ی هجدهم و پایانی سوپر لیگ امید های  فوتبال استان مازندران به گزارش مازند اسپرت ؛‌هفته ی هجدهم و پایانی سوپر لیگ امید های  فوتبال استان مازندران روز جمعه مورخ ۹۵/۳/۷  بین دو تیم وحدت جویبار و مقاومت رمنت بابل برگزار میشود مقاومت رمنت برای ثبت نخستین قهرمانی تاریخ خود در رقابت های لیگ برترفوتبال مازندران […]

هفته ی هجدهم و پایانی سوپر لیگ امید های  فوتبال استان مازندران
tesst

به گزارش مازند اسپرت ؛‌هفته ی هجدهم و پایانی سوپر لیگ امید های  فوتبال استان مازندران روز جمعه مورخ ۹۵/۳/۷  بین دو تیم

وحدت جویبار و مقاومت رمنت بابل برگزار میشود

مقاومت رمنت برای ثبت نخستین قهرمانی تاریخ خود در رقابت های لیگ برترفوتبال مازندران و صعود به لیگ کشور تنها ۹۰ دقیقه فاصله دارد و پیروزی در بازی آخر مقابل وحدت جویبار آخرین گام برای رسیدن به این رویای دیرینه است.
قطار لیگ برتر فوتبال امیدهای استان به ایستگاه هیجدهم و پایانی رسید، ایستگاهی که روز جمعه ۷ خرداد شاهد برگزاری پنج دیدار حساس همزمان خواهد بود و در این میان میهمان بودن مقاومت در زمین وحدت جویبار به نوعی حساس ترین رقابت فصل خواهد بود.

این بازی همانطور که اشاره شد، می تواند حساس ترین مسابقه فصل لقب بگیرد. دیداری که سرنوشت نهایی لیگ را مشخص می کند و تنها این یک بازی است که پس از برگزاری ۹۰ پیکار ، لیگ برتر امیدها فصل۹۵-۹۴ قهرمان مسابقات را معرفی خواهد کرد. هم اکنون تیم مقاومت با ۳۸ امتیاز صدرنشین لیگ است و تیم همای نکا با ۳۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.