تنظیم آیین‌نامه مالی برای فدراسیون‌های ورزشی/خزانه‌دار فدراسیون فوتبال باید مورد تأیید وزارت قرار بگیرد

  معاون مالی وزیر ورزش اعلام کرد: آیین‌نامه مالی برای همه فدراسیون‌ها تنظیم شده که به زودی ابلاغ می‌شود.   به گزارش مازند اسپرتطبق دستورالعمل وزیر ورزش معاونت مالی و قهرمانی آیین‌نامه مالی را برای فدراسیون‌ها اصلاح کرده و این آیین‌نامه بعد از ۶ سال به روز شده است. در ۳۰ جلسه کارشناسی پیش‌نویس نهایی این […]

 

خبرگزاری فارس: تنظیم آیین‌نامه مالی برای فدراسیون‌های ورزشی/خزانه‌دار فدراسیون فوتبال باید مورد تأیید وزارت قرار بگیرد

معاون مالی وزیر ورزش اعلام کرد: آیین‌نامه مالی برای همه فدراسیون‌ها تنظیم شده که به زودی ابلاغ می‌شود.

 

به گزارش مازند اسپرتطبق دستورالعمل وزیر ورزش معاونت مالی و قهرمانی آیین‌نامه مالی را برای فدراسیون‌ها اصلاح کرده و این آیین‌نامه بعد از ۶ سال به روز شده است.

در ۳۰ جلسه کارشناسی پیش‌نویس نهایی این آیین‌نامه نوشته شده که ۳۰ بند دارد. انتخاب ذی‌حساب، سال مالی، تراز مالی، افتتاح حساب، بستن حساب و … مواردی است که در این آیین‌نامه دیده شده است.

قرار است این پیش‌نویس در جلسه شورای معاونین ارائه شده و بعد ابلاغ شود.حسابرسان لازم است این موضوع را ملاک قرار دهند.

به گزارش فارس، انتخاب خزانه‌دار فدراسیون فوتبال یکی از مواردی بود که در نشست خبری مناف هاشمی مطرح شد مبنی بر اینکه تاج ابلاغیه‌ای را برای خزانه‌دار فدراسیون فوتبال زده که این موضوع از سوی وزارت ورزش تأیید نشده است.

هاشمی در این باره به فارس، گفت: به حکمی که وزیر ورزش در سال ۹۴ به من داده تأیید صلاحیت فنی ذی حسابان باید توسط کارگروهی تأیید شود. احتمالا دوستان فدراسیون فوتبال اطلاعی نداشتند. ما با آنها مکاتبه کردیم. هر فردی که فدراسیون فوتبال بگوید باید توسط این کارگروه تأیید شود./فارس