روزنامه الاتحاد: آمار نمایندگان امارات مقابل ایرانی‌ها بهتر است

  روزنامه الاتحاد امارات آماری از رویارویی نمایندگان کشورش با ایران در آسیا ارائه داده است تا برتری خودشان مقابل نمایندگان ما را نشان دهد.   به گزارش مازند اسپرت با توجه به رویایی ذوب آهن و تراکتورسازی دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر و العین دو نماینده امارات، رسانه‌های این کشور آماری را […]

 

خبرگزاری فارس: روزنامه الاتحاد: آمار نمایندگان امارات مقابل ایرانی‌ها بهتر است

روزنامه الاتحاد امارات آماری از رویارویی نمایندگان کشورش با ایران در آسیا ارائه داده است تا برتری خودشان مقابل نمایندگان ما را نشان دهد.

 

به گزارش مازند اسپرت با توجه به رویایی ذوب آهن و تراکتورسازی دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر و العین دو نماینده امارات، رسانه‌های این کشور آماری را از رویایی نمایندگان ما با خودشان در ۳ سال اخیر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ارائه دادند که اماراتی‌ها بر ما برتری داشتند.

روزنامه الاتحاد امارات در چاپ امروز خود نوشت: النصر و العین در حالی مقابل تراکتورسازی و ذوب آهن دو نماینده ایران می‌روند که آمار و ارقارم در طول ۳ سال گذشته در آسیا به نفع ما بوده است. زیرا در طول این ۳ سال رویایی ما با ایرانی‌ها ۷ پیروزی و ۴ تساوی و ۵ شکست را درپی داشته است.

دیدار النصر مقابل تراکتورسازی امشب ساعت ۲۱:۱۵ و دیدار العین مقابل ذوب آهن فرداشب ساعت ۲۰:۱۰ برگزار می‌شود./فارس