فرشاد پیوس سپید رود رشت را لیگ یکی کرد / جشن صعود رشتی ها با فرشاد دوست داشتنی

مهمترین دیدار هفته پایانی لیگ دسته دوم بین تیمهای سپید رود رشت و بادران تهران را رشتی ها بردند و با فرشاد پیوس جشن صعود برپا کردند.   به گزارش مازند اسپرت، مهمترین دیدار هفته پایانی لیگ دسته دوم بین تیمهای سپید رود رشت و بادران تهران برگزار شد و سپید رود با شکست بادران […]

مهمترین دیدار هفته پایانی لیگ دسته دوم بین تیمهای سپید رود رشت و بادران تهران را رشتی ها بردند و با فرشاد پیوس جشن صعود برپا کردند.

 

به گزارش مازند اسپرت، مهمترین دیدار هفته پایانی لیگ دسته دوم بین تیمهای سپید رود رشت و بادران تهران برگزار شد و سپید رود با شکست بادران با فرشاد پیوس جشن صعود برپا کرد.

سپید رود رشت ۱ – ۰ بادران تهران

گل: حامد حاجتی دقیقه ۷۸

ورزشگاه عضدی رشت

یکشنبه ۲۶-۰۲-۱۳۹۵- ساعت: ۱۷

تعداد تماشاگر: حدود ۱۵ هزار نفر

داوران:

شاهین حاج بابایی-مهدی الوندی-میر یعقوب حجتی-مرتضی عابدی

اخطار:

بهمن یوسفی زاده (۲۳) – محمد رحیم پور (۳۳) – سید حسن جعفری (۳۳) روح اله نعمتی (51) فرشاد بهادرانی (۸۲) – سید احدشفیعی بادران

ترکیب سپید رود رشت

سید محمد حسینی-سید هادی موسوی-هادی تامینی-افشین عشوری زاد-احمد رضا الماسخانه (فرشاد اسماعیل زاده ۶۲) -شایان مصلح-محمد همرنگ-میثم فردوسی-میعاد یزدانی-محمد دادرسی-سهیل حق شناس

سرمربی:فرشاد پیوس

ترکیب بادران تهران

هادی زرین ساعد-سید احدشفیعی-فرشاد بهادرانی-امید قلی زاده-علی حسنی-بهمن یوسفی زاده-محمد رحیم پور (محمد عباد زاده ۵۴ )-سید حسن جعفری-مهدی ترکمان-حسین حبیبی-روح اله نعمتی

سرمربی:محمدربیعی

گزارش بازی:

حساسیت بالای این دیدار تاثیر زیادی روی روند بازی دو تیم داشته است. نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم اگر چه سپید رود برتری نسبی داشت اما نتوانست به برتری دست یابد و توپی از خط دروازه ها نگذشت.

بادرانی ها که میدانستند تساوی بدون گل هم می تواند آنها را مسافر لیگ یک کند دل به ضدحملات دوخته بودند و سپید رود را مجبور به بازی مستقیم کرده بودند.در دقایقی از این نیمه اتلاف وقت توسط بادرانی ها باعث شده بود تا بازی از سرعت افتد.

پس از گل بازی از تب و تاب افتاد و رشتی ها که از حمایت پرشور هوادارانشان بهره مند بودند با کنترل بازی موفق شدند پیروزی را تا پایان حفظ نمایند.

دقایق حساس:

دقیقه۳: شوت محمد همرنگ زوزه کشان از روی ضربه ایستگاهی با اخلاف اندک از دروازه بادران به بیرون رفت

دقیقه ۱۷: بادرانی ها روی کرنر صاحب موقعیت گلزنی شدند و در شلوغه محوطه ۱۸ قدم در حالی که توپ می رفت تا وارد دروازه سپید رود شود ،هادی تامینی مدافع با تجربه این تیم ناجی دروازه شد و توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۲۹: بازی دقایقی است کاملا متعادل را شاهد هستیم و خطری را دروازه دو تیم را تهدید نمی کند

دقیقه۳۰: توپ ارسالی از جناح راست روی سر محمد دادرسی در درون محوطه فرود آمد اما ضربه سر وی را فرشاد بهادرانی به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۳۴: ارسال توپ توسط شایان مصلح درون محوطه را هادی زرین ساعد با مشت از دروازه دور کرد.

دقیقه ۴۰: ضربه محمد همرنگ از روی توپ ارسالی و خروج اشتباه زرین ساعد می رفت تا سپید رود به گل برسد و هواداران رشتی نیم خیز شدند اما مدافع بادران بخوبی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و مانع از باز شدن دروازه شد.

دققه ۵۰: بادرانی که خودشان را به محوطه سپید رود رسانده بودند با شوت حبیبی بازیکن چپ پای بادران میتوانستند به گل دست یابند اما حسینی با پا توپ را برگشت داد و مانع از ورود توپ به دروازه شد.

دقیقه ۵۲: بادران که نیمه دوم را خوب آغاز کرده دروازه سپید رود را توسط مهدی ترکمان باخطر مواجه کرد. ترکمان با نفوذ در قلب دفاع سپید رود می توانست تیمش را به گل برساند اما حسینی خوش درخشید و مانع از گلزنی این تیم شد.

دقیقه ۵۶: شوت سنگین محمد همرنگ از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف اندک از کنار دیرک عمودی دروازه به بیرون رفت تا آه از نهاد هواداران بلند شود.

دقیقه ۶۸: شوت سنگین عمرانی با اندکی اختلاف از کنار دروازه بادران به بیرون رفت. شوتی که هواداران سپید رود را به هوای گل نیم خیز کرد.

دقیقه ۷۸: شوت تماشایی حامد حاجتی از پشت محوطه جریمه در سه کنج دروازه بادران قرار گرفت و هادی زرین ساعد فقط تماشاگر ورود توپ به دروازه بود. با این گل ورزشگاه عضدی منفجر شد.

حواشی:

*ظرفیت ورزشگاه عضدی پیش از شروع تکمیل شد و تعدادی از هواداران پشت دربهای بسته ماندند.

*هزار تماشاگر بادرانی از تهران خودشان را به ورزشگاه عضدی رسانده اند

*درگیری شدیدی بین هواداران دو تیم پیش از بازی رخ داد که با حضور ماموران ختم به خیر شد.

* برای اولین بار در این فصل بازی سپید رود بصورت مستقیم از شبکه باران استانی گیلان بصورت مستقیم پخش شد.

* محمد مرادی گلر دوم بادران با پرتاب توپ در حین بازی موجب شد تا بازی متوقف شود و داور به وی را با کارت زرد نشان داد.

*هواداران سپید رود با شعار علیه ملوانان نسبت به سقوط این تیم ابراز خوشحالی کردند.

* رئیس اداره ورزش و جوانان گیلان ، فرماندار رشت و محمد مایلی کهن از تماشاگران ویژه این دیدار هستند.

* مربی بادران بدلیل اعتراض شدید به دواری از زمین اخراج شد.

* بدلیل وقت کشی بازیکنان بادران درگیری بین بازیکنان دو تیم ایجادد شد تا لحظاتی بازی متوقف شود .

* پس از گل هوادران سپید رود روی سکوها به آتش بازی و غزل صعود سرودند.

* در دقایق پایانی بازیکنان بادران نسبت به اتلاف وقت اعتراض داشتند و دو تیم دقایقی با هم درگیر شدند.

* هوادران سپید رود با شنیدن سوت پایان بازی به جشن و شادی پرداختند و تماشاگران بادران بر خلاف اینکه تیمشان از صعود به لیگ بازمانده بود، در حرکتی زیبا بازیکنان دو تیم را تشویق کردند.