رئیس کنفدراسیون ورزش‌های المپیک آلمان:در ایران بیشتر از آلمان احساس امنیت می‌کنم/ ایران می‌تواند در ریو خود را نشان دهد

  رئیس کنفدراسیون ورزش‌های المپیک آلمان گفت: من در ایران بیشتر از آلمان احساس امنیت می‌کنم.   به گزارش مازند اسپرت؛ آلفون هرمن رئیس کنفدراسیون ورزش‌های المپیک آلمان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بارها در آلمان از من سوال شده بود که اگر قرار است به ایران سفر کنم احساس امنیت خواهم داشت یا خیر که من گفتم […]

 

خبرگزاری فارس: در ایران بیشتر از آلمان احساس امنیت می‌کنم/ ایران می‌تواند در ریو خود را نشان دهد

رئیس کنفدراسیون ورزش‌های المپیک آلمان گفت: من در ایران بیشتر از آلمان احساس امنیت می‌کنم.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ آلفون هرمن رئیس کنفدراسیون ورزش‌های المپیک آلمان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بارها در آلمان از من سوال شده بود که اگر قرار است به ایران سفر کنم احساس امنیت خواهم داشت یا خیر که من گفتم ایران کشور امنی است. این امنیت حتی تا ساعات پایانی شب هم در اصفها وجود داشت.

وی افزود: اگر از من بپرسند در شب در تهران احساس امنیت می‌کنی یا در مناطقی در برلین می‌گویم اینجا بیشتر احساس امنیت می‌کنم.

هرمن در ادامه درباره شرایط کشورش در المپیک ریو اظهار داشت: ما بیش از ۴۰۰ نفر را در این بازی شرکت خواهیم داد که یکی از قوی‌ترین تیم‌های تاریخ خواهیم بود و سعی می‌کنیم موفقیتی را که در لندن با بیش از ۴۰ مدال داشتیم در ریو هم تکرار کنیم. با صحبت‌هایی که با مسئولان ایران داشتیم از ورزش این کشور هم یک نگرش کلی برای من به وجود آمده. ایران می‌تواند به ورزش کشور خود افتخار کند و خود را در ریو به خوبی نشان دهد.

رئیس کنفدراسیون ورزش‌های المپیک آلمان در پاسخ به این سوال که مسائل اخیری که در خصوص دو تیم شنیده می‌شود آیا شما را نگران نمی‌کند، تصریح کرد: با توجه به اخباری که از روسیه شنیدیم همه ما به این موضوع حساس هستیم. اعتماد به ورزش از این طریق ایجاد می‌شود که هر کسی در کشورش تکلیفش را به خوبی انجام دهد./فارس