اتحادیه جهانی کشتی:درهای مسابقات قهرمانی جهان هنوزبه روی سوریان باز است

اتحادیه جهانی کشتی نوشت: حمید سوریان قهرمان المپیک و جهان در دور اول رقابتهای پیت لازینسکی لهستان شکست خورد، اما به گفته یک مقام ارشد کاروان کشتی ایران، درها به روی شش دور قهرمان جهان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی لاس وگاس بسته نیست. به گزارش مازند اسپرت: سوریان در وزن ۵۹ کیلوگرم مقابل ابراهیم […]

اتحادیه جهانی کشتی نوشت: حمید سوریان قهرمان المپیک و جهان در دور اول رقابتهای پیت لازینسکی لهستان شکست خورد، اما به گفته یک مقام ارشد کاروان کشتی ایران، درها به روی شش دور قهرمان جهان برای شرکت در رقابتهای قهرمانی لاس وگاس بسته نیست.

به گزارش مازند اسپرت: سوریان در وزن ۵۹ کیلوگرم مقابل ابراهیم لابازانوف روس مغلوب شد.

حسن بابک مسئول فنی تیم کشتی فرنگی ایران گفت: من معتقدم اگر تیم داوری دیگری قضاوت می کرد، نتیجه این مسابقه متفاوت می شد.

بابک در مورد شانس سوریان برای انتخاب وی در تیم ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان گفت: هیچ کس نمی تواند انکار کند که سوریان امکان قهرمانی در لاس و گاس و ریو را دارد. اما هنوز هیچ تصمیم گیری نشده است.

وی گفت: یکی از دلایلی که ما اینجا هستیم ارزیابی کشتی گیران و بررسی اشکالاتی است که نیاز به اصلاح دارد. فقط نتیجه مهم نیست.

لابازانوف با وجود شکست قهرمان جهان در دور بعد مغلوب آندره برگ شد.

در اولین روز رقابتهای کشتی فرنگی، قاسم رضایی دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن بعد از چهار برد و بدنبال حضور نیافتن اوهلر حریف آلمانی در دیدار فینال، قهرمان وزن ۹۸ کیلوگرم شد.

پنجاه و هشتمین دوره رقابت های بین المللی جام پیت لازینسکی لهستان روزهای ۳ و ۴ مرداد در شهر ورشو پایتخت لهستان برگزار شد.

تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در رقابت های بین المللی جام پیت لازینسکی لهستان با مدال طلای قاسم رضایی در وزن ۹۸ کیلوگرم به کار خود پایان داد.

رقابتهای قهرمانی سال ۲۰۱۵ کشتی فرنگی و آزاد جهان برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو، شهریور ماه در لاس وگاس برگزار می شود.

منبع:ايرنا