هازارد: آماده نباشم مدافعان مرا خواهند کشت

ادن هازارد، ستاره بلژیکی باشگاه چلسی، به دلیل شکل خاص بازی اش، در هر مسابقه ای هدف اصلی مدافعان حریف است.     به گزارش مازنداسپرت، هازارد از اینکه یک فصل دیگر در چلسی حضور خواهد داشت راضی و خوشحال است و امیدوارانه به کسب دومین عنوان قهرمانی متوالی با چلسی نگاه می کند. بهترین […]

ادن هازارد، ستاره بلژیکی باشگاه چلسی، به دلیل شکل خاص بازی اش، در هر مسابقه ای هدف اصلی مدافعان حریف است.

 

 

به گزارش مازنداسپرت، هازارد از اینکه یک فصل دیگر در چلسی حضور خواهد داشت راضی و خوشحال است و امیدوارانه به کسب دومین عنوان قهرمانی متوالی با چلسی نگاه می کند.
بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، در مورد چگونگی مواجهه با مدافعان حریف به آبزرور گفت:” برخی مواقع پس از اتمام بازی، احساس درد می کنم و مجبور می شوم از داروهای ضد التهاب استفاده کنم. من دوست دارم توپ را بین پاهایم حفظ کرده و بازیکنان حریف را دریبل بزنم. این شیوه بازی من است و طبیعی است که در هر مسابقه، بارها روی من خطا شود. در هر مسابقه مدافعان حریف به من لگد می زنند تا جلوی پیشرویم را بگیرند اما این ذات فوتبال است.

البته که دوست دارم داوران از من حمایت کنند. بازیکنانی مثل من به حمایت داوران نیاز دارند. این یک حقیقت است که اگر در تمرینات سخت کار نکنم و آمادگی بدنی بالایی نداشته باشم، مدافعان حریف مرا خواهند کشت. هر بار که به من ضربه می زنند و احساس درد می کنم،لبخند می زنم تا آرامش روانی خودم را بدین طریق حفظ کنم.”

 

 

منبع:ورزش۳