گزارش تصویری / جشن صعود تیم فوتبال شهدای ماکران میاندرود برگزار شد / عکاس : مقداد بهرامی

جشن صعود تیم فوتبال شهدای ماکران میاندرود روز پنجشنبه در روستای ماکران برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت ، جشن صعود تیم فوتبال شهدای ماکران میاندرود روز پنجشنبه ۲۹ بهمن با حضور پرشور اهالی روستای ماکران در سالن ورزشی این روستا برگزار شد . در این مراسم که با حضور غلامرضا بهروان و […]

5252جشن صعود تیم فوتبال شهدای ماکران میاندرود روز پنجشنبه در روستای ماکران برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ، جشن صعود تیم فوتبال شهدای ماکران میاندرود روز پنجشنبه ۲۹ بهمن با حضور پرشور اهالی روستای ماکران در سالن ورزشی این روستا برگزار شد . در این مراسم که با حضور غلامرضا بهروان و هادی خلردی رئیس و نایب رئیس هیات فوتبال استان مازندران ، مختار مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان میاندرود و جمعی از سیاسیون برگزار شد از بازیکنان و عوامل تیم فوتبال شهدای ماکران میاندرود که در لیگ برتر فوتبال استان مازندران به مقام قهرمانی رسیده بودند، با اهدای لوح و هدایای نقدی تقدیر شد .

نکته جالب این مراسم پیام تبریکی بود که حبیب حسین زادگان برای صعود این تیم ارسال کرد . مدیر کل اداره ورزش و جوانان که به دلیل جلسه ای موفق نشد در این مراسم حضور پیدا کند ، در حین مراسم با تماسی تلفنی پیام تبریک خود را اعلام کرد که این پیام در سالن و در حضور حاضرین پخش شد که اینکار مدیر کل با تشویق بی امان حاصرین همراه بود .

تیم فوتبال شهدای ماکران میاندرود با هدایت رضا مظلومی با قهرمانی در لیگ برتر فوتبال استان مازندران به مرجله اول رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور صعود کرد .

 

1

2

3

4

5

6

7

9

10

11

12

13

15

16

17

19

20

21

21

22

23

24

25

27