سرمربی ایتالیا: هم گروهی با اسپانیا بسیار انگیزه بخش است

بدنبال هم گروهی اسپانیا و ایتالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، آنتونیو کونته سرمربی ایتالیا رویارویی با اسپانیا را برای تیم ملی و فوتبال این کشور بسیار انگیزه بخش خواند. به گزارش مازند اسپرت: مراسم قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روز شنبه در سن پطرزبورگ روسیه برگزار شد و دو تیم قدرتمند […]

بدنبال هم گروهی اسپانیا و ایتالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، آنتونیو کونته سرمربی ایتالیا رویارویی با اسپانیا را برای تیم ملی و فوتبال این کشور بسیار انگیزه بخش خواند.

به گزارش مازند اسپرت: مراسم قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روز شنبه در سن پطرزبورگ روسیه برگزار شد و دو تیم قدرتمند اسپانیا و ایتالیا در گروه جی هم گروه شدند.

براساس این قرعه کشی، در گروه جی، اسپانیا، ایتالیا، آلبانی، مقدونیه، لیختن اشتاین و فلسطین اشغالی هم گروه هستند.

آنتونیو کونته سرمربی تیم ایتالیا گفت: رویارویی با حریفی به خوبی اسپانیا برای تیم ملی و کل فوتبال ایتالیا بسیار انگیزه بخش خواهد بود.

تیم اسپانیا در فینال قهرمانی اروپا ۲۰۱۲ با نتیجه چهار بر صفر آتزوری را شکست داد. با این حال دو تیم در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ حذف شدند.

کونته گفت: اسپانیا تیم بسیار قدرتمندی است. جام جهانی برای آنها و برای ما هم کمی بدبیاری بود، اما آنها در سالهای گذشته عملکرد فوق العاده ای داشته اند.

وی افزود: در حال حاضر آنها در حال ایجاد تیم جدیدی هستند و اسپانیا همچنان یکی از بهترین تیم های دنیا می ماند.

فابیو کاناوارو کاپیتان سابق ایتالیا نیز گفت: تا زمانی که ایتالیا در گردونه رقابتها حضور دارد، خوشحالم.

وی افزود: برای ما بسیار مهم است که در این رقابتها حضور داشته باشیم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم. 

منبع:ايرنا