جماعتی مراحل درمانی را پشت سر گذاشته

پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مهرداد جماعتی مراحل درمانی را پشت سر گذاشته و به احتمال فراوان از فردا در اختیار کادرفنی قرار می‌گیرد.   به گزارش “مازنداسپرت” اکبر مرادی، در مورد وضعیت مصدومیت مهرداد جماعتی گفت: جماعتی مراحل درمانی را زیر نظر کادر پزشکی پشت سر گذاشته است. از فردا تمرینات را دنبال […]

پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مهرداد جماعتی مراحل درمانی را پشت سر گذاشته و به احتمال فراوان از فردا در اختیار کادرفنی قرار می‌گیرد.

 

به گزارش “مازنداسپرت” اکبر مرادی، در مورد وضعیت مصدومیت مهرداد جماعتی گفت: جماعتی مراحل درمانی را زیر نظر کادر پزشکی پشت سر گذاشته است. از فردا تمرینات را دنبال می‌کنیم. در جلسه تمرینی فردا یک ارزیابی کوچک از وضعیت جماعتی خواهیم داشت و اگر مشکلی وجود نداشته باشد او را تحویل مربی بدنساز و کادر پزشکی می‌دهیم.

وی در مورد اینکه آیا جماعتی از هفته اول می‌تواند برای فولاد خوزستان به میدان برود، تصریح کرد: خیر این بازیکن شرایط بازی از هفته اول را ندارد اما کم کم با تمریناتی که می‌کند می‌تواند در میدان حاضر شود.

پزشک فولاد خوزستان در ادامه یادآور شد: خوشبختانه سایر بازیکنان ما مشکلی برای بازی کردن ندارند. خوشبختانه اکثر بازیکنان کلیه تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشتند و مشکلی وجود نداشته است. امروز هم ۵ تن از بازیکنان را به تهران آوردیم تا تست پزشکی خود را انجام دهند و امیدواریم این بازیکنان هم از لحاظ سلامتی مشکلی نداشته باشند و کارت بازی‌ آنها صادر شوند. جا دارد از کمیته پزشکی هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم که با تلاش‌هایی که انجام می‌دهند کارها را به خوبی پیش می‌برند.

 

منبع:ورزش۳