پاشازاده: تصمیمات استقلال را پورحیدری گرفته

پیشکسوت استقلالی ها می گوید منصور پورحیدری تیم امسال استقلال را بسته است.   به گزارش “مازنداسپرت“، مهدی پاشازاده در رابطه با شرایط فعلی تیم استقلال گفت: بهرحال تکلیف کادرفنی و بازیکنان استقلال در حال حاضر مشخص شده است و امیدواریم که تیم بتواند انتظارات هواداران را برآورده کند، اما چیزی که کاملا مشخص، به […]

پیشکسوت استقلالی ها می گوید منصور پورحیدری تیم امسال استقلال را بسته است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، مهدی پاشازاده در رابطه با شرایط فعلی تیم استقلال گفت: بهرحال تکلیف کادرفنی و بازیکنان استقلال در حال حاضر مشخص شده است و امیدواریم که تیم بتواند انتظارات هواداران را برآورده کند، اما چیزی که کاملا مشخص، به چشم می آید این است که این انتخابات توسط منصور پورحیدری انجام گرفته است. البته این کاملا درست است که هنوز بازی ها شروع نشده است و نمی توان در مورد این تیم قضاوت کرد.

وی در ادامه گفت: به نظر من حرف زدن در این رابطه بسیار سخت است، اما نباید راجع به فرد و آینده نباید صحبت کرد، در نقل و انتقلات نیز طبیعی است که بازیکنانی را مربی خواسته است و باشگاه نیز اقدام به جذب آنها کرده است. باشگاه این اختیار را دارد که طبق نظر سرمربی به یارگیری بپردازد، خوب و یا بدی آن در آینده مشخص می شود.

مدافع سابق آبی پوشان ادامه داد: فکر می کنم در حال حاضر و با اتفاقاتی که در این تیم افتاد، می توان گفت تصمیمات اصلی را آقای پورحیدری گرفته است و اینکه این تصمیمات از روی سیاست های خاصی گرفته میشوند کاملا به چشم می آید، استقلال مظلومی را آورده است تا تیم نتیجه بگیرد اما بااتفاقات و عکس العمل هایی که به وجود آمد می توان عنوان کرد که پشت خیلی از تصمیم گیری ها تفکراتی که با سیاست و به شرط به دست آوردن دل هواداران غیرمنطقی می نماید.

پاشازاده در رابطه با صحبت هایی مبنی بایگانی کردن لباس یکی از بازیکنان استقلال گفت: به نظر من این رفتار اشتباهی است که در بین بعضی ها رواج یافته است، اگر قرار به بایگانی کردن پیراهن است که در حال حاضر باید تعداد زیادی از پیراهن های این تیم باید بایگانی شود. بازیکنانی مانند روشن و جباری که بهترین بازی ها را برای این تیم به انجام رساندند. پیراهن که هیچ بلکه باید تندیس آنها را در باشگاه گذاشت . البته باید بگویم که خود فرهاد در این قضیه مقصر نیست.

 

منبع:ورزش۳