پیروزی رضایی، علیاری و حاجی پور در کشتی نخست/شکست سوریان در اولین مبارزه

قاسم رضایی و مهدی علیاری در وزن ۹۸ کیلوگرم و محسن حاجی پور در وزن ۵۹ کیلوگرم نخستین مبارزه خود را در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لازینسکی لهستان با پیروزی پشت سرگذاشتند. به گزارش مازند اسپرت: در وزن ۵۹ کیلوگرم حمید سوریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم […]

قاسم رضایی و مهدی علیاری در وزن ۹۸ کیلوگرم و محسن حاجی پور در وزن ۵۹ کیلوگرم نخستین مبارزه خود را در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لازینسکی لهستان با پیروزی پشت سرگذاشتند.

به گزارش مازند اسپرت: در وزن ۵۹ کیلوگرم حمید سوریان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ابراهیم لابازانوف قهرمان روسیه در سال ۲۰۱۵با نتیجه ۴ بر ۴ شکست خورد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانش حضور در گروه بازنده را بدست بیاورد.

در همین وزن محسن حاجی پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم البیک تاژیف از بلاروس را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد. وی در دور بعد هامت رستم از ترکیه را پیش رو دارد.

در وزن ۹۸ کیلوگرم قاسم رضایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر پاتریک کاوی از آمریکا را شکست داد و در دور سوم باید به مصاف میکولا کریسوف از اوکراین برود.

در همین وزن مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول در مسابقه دوم با نتیجه ۸ بر صفر بالاز کیس قهرمان جهان از مجارستان را مغلوب کرد و در دور بعد به مصاف پیتر اوهلر از آلمان می رود.

منبع:ايرنا