پایان جام یاریگین با قهرمانی کاسوموف، سیداکوف و بولتوکائف/ شکست قهرمانان آمریکایی جهان و المپیک

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روسیه با معرفی نفرات برتر اوزان ۶۵، ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم به پایان رسید.   به گزارش مازند اسپرت رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین از روز جمعه و به مدت ۳ روز در شهر کراسنویارسک روسیه و با حضور کشتی‌گیرانی از روسیه، آمریکا، یونان، ایتالیا، ژاپن، قزاقستان و […]

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین روسیه با معرفی نفرات برتر اوزان ۶۵، ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: پایان جام یاریگین با قهرمانی کاسوموف، سیداکوف و بولتوکائف/ شکست قهرمانان آمریکایی جهان و المپیک

 

به گزارش مازند اسپرت رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین از روز جمعه و به مدت ۳ روز در شهر کراسنویارسک روسیه و با حضور کشتی‌گیرانی از روسیه، آمریکا، یونان، ایتالیا، ژاپن، قزاقستان و مغولستان برگزار شد که شب گذشته با معرفی نفرات برتر اوزان ۶۵، ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم به پایان رسید.

در پایان روز سوم این رقابت‌ها در وزن ۶۵ کیلوگرم کاسوموف، در ۷۰ کیلو سیداکوف و در ۹۷ کیلوگرم بولتوکائف قهرمان شدند.

در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم ماگومد قربان علی‌یف، نفر سوم ۲۰۱۳ جهان، به دلیل مصدومیت مقابل اسرائیل کاسوموف حاضر نشد تا دست این کشتی‌گیر به عنوان برنده این وزن بالا برود. کاسوموف در نیمه نهایی حریف قدرتمند خود الیاس بکبولاتوف، نفر سوم بازی‌های اروپایی را از پیش رو برداشته بود. در دیدارهای رده‌بندی این وزن هم علی‌بک حاجی‌امیف، بکبولاتوف را شکست داد و گانزوریگ مانداخناران مغولی هم توانست ویکتور استفانف را از پیش رو بردارد.

در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم، زائوربک سیداکوف با غلبه بر خوسی سویونچف مدال طلا را کسب کرد. مدال‌های برنز این وزن هم به ساناکوئف و رسول ارسلان علی‌یف رسید.

آنزور بولتوکائف، نفر سوم ۲۰۱۳ جهان، با پیروزی ۲ بر یک مقابل جاکوب وارنر، قهرمان المپیک لندن از آمریکا، در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم مدال طلا را بر گردن آویخت. بولتوکائف در نیمه نهایی نیز با نتیجه ۸ بر ۲ از سد کائل اسنایدر جوان ۱۹ ساله‌ای که طلای ۲۰۱۵ جهان را در کارنامه خود دارد گذشته بود. مدال‌های برنز این وزن کائل اسنایدر و عدلان ابراهیموف رسید.

عبدالسلام گادیسوف، کشتی‌گیر سرشناس روس‌ها در این وزن غایب بود و به میدان نرفت./فارس