حضور اسکی‌بازان در توچال برای برگزاری مسابقه/ خبری از مسئولان نیست

در حالی که بیش از ۲۰ ورزشکار در توچال هستند تا در مسابقه بین‌المللی اسکی اسنوبرد شرکت کنند، اما هیچ خبری از رقابت نیست.   به گزارشمازند اسپرت  در حالی که در سایت فدراسیون جهانی اسکی اعلام شده امروز پیست توچال میزبان مسابقات بین‌المللی است، اما هیچ خبری از هیات برگزاری مسابقات و همین طور نماینده […]

در حالی که بیش از ۲۰ ورزشکار در توچال هستند تا در مسابقه بین‌المللی اسکی اسنوبرد شرکت کنند، اما هیچ خبری از رقابت نیست.

خبرگزاری فارس: حضور اسکی‌بازان در توچال برای برگزاری مسابقه/ خبری از مسئولان نیست

 

به گزارشمازند اسپرت  در حالی که در سایت فدراسیون جهانی اسکی اعلام شده امروز پیست توچال میزبان مسابقات بین‌المللی است، اما هیچ خبری از هیات برگزاری مسابقات و همین طور نماینده فدراسیون جهانی نیست.

بیش از ۲۰ ورزشکار ایران در اسکی اسنوبرد در حال حاضر در توچال هستند، اما خبری از مسابقه نیست و نکته جالب اینجاست که در فدراسیون جهانی هم لغو این مسابقات اعلام نشده است.

حسین کلهر ملی‌پوش ایران در این باره به فارس گفت: ۴-۳ روز پیش سایت فدراسیون جهانی را دیدیم که قرار بود مسابقات در دربندسر برگزار شود، اما نمی‌دانم به چه دلیلی به توچال منتقل شد. ما از ساعت ۵ صبح از دیزین به سمت توچال حرکت کردیم، اما هیچ خبری از مسابقه نیست. نه هیات برگزاری هست و نه نماینده جهانی.

حسن کلهر دیگر ملی‌پوش ایران نیز در این باره اظهار داشت: در زمان برگزاری مسابقات بین المللی در دیزین وقتی با جانی نایب‌رئیس فدراسیون صحبت کردیم گفت مسابقات توچال پابرجاست، اما امروز که آمدیم دیدیم هیچ خبری نیست. پیش از این گفته بودند مسابقات دیزین به دلیل عدم حضور ورزشکاران برگزار نشده اگرچه این خبر درست نبود، اما حالا که ما در توچال هستیم مسابقه برگزار نمی‌شود./فارس