انصاری: استقلال با کمک هواداران قهرمان خواهد شد

هافبک جدید استقلال تهران گفت: امیدوارم که هواداران امسال در لیگ به استقلال کمک کنند و اطمینان دارم که با یاری آنان قهرمان خواهیم شد. به گزارش مازند اسپرت: جابر انصاری در باره آخرین وضعیت این تیم پیش از آغاز فصل پانزدهم لیگ برتر افزود: با انجام تمرینات مناسب شرایط خوبی در آستانه لیگ برتر […]

هافبک جدید استقلال تهران گفت: امیدوارم که هواداران امسال در لیگ به استقلال کمک کنند و اطمینان دارم که با یاری آنان قهرمان خواهیم شد.

به گزارش مازند اسپرت: جابر انصاری در باره آخرین وضعیت این تیم پیش از آغاز فصل پانزدهم لیگ برتر افزود: با انجام تمرینات مناسب شرایط خوبی در آستانه لیگ برتر داریم و بدن هایمان پس از دوران بدنسازی روز به روز بهتر می شود و امیدوارم شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

وی درباره تجربه کار با کادر فنی استقلال اظهار داشت: پیش از این در سایپا در کنار مجید صالح بوده ام، اما برای اولین مرتبه با آقای مظلومی همکاری می کنم و او انگیزه زیادی برای کسب موفقیت به بازیکنان منتقل می کند.

هافبک مهاجم استقلال درباره خواسته هایش در فصل جاری تصریح کرد: امسال تیم خوبی در استقلال کنار یکدیگر حضور دارند و امیدوارم در پایان به قهرمانی دست یابیم.

انصاری درباره بازی درکناردیگر مهاجمان استقلال افزود:سجاد شهباززاده سال گذشته عملکرد خوبی داشت و گلهای زیادی به ثمر رساند و آرش برهانی نیز بازیکن بزرگی است و در خط حمله این تیم بازیکنان جوان بسیار با کیفیتی حضور دارند که امیدوارم بتوانیم با یک خط حمله رویایی گلهای زیادی به ثمر برسانیم.

پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ۸ مرداد ماه آغاز می شود که تیم فوتبال استقلال تهران در این روز در مشهد میهمان سیاه جامگان است.

منبع:ايرنا